„W przesyłkach i na boisku liczą się odbiory” – spot InPostu z udziałem gwiazdy Premier League
W grudniu 2023 roku InPost został oficjalnym partnerem Newcastle United. drużyny z aspiracjami, która gra w Premier League. Teraz w spocie polskiej firmy wystąpili trzej piłkarze Srok – Lewis Hall, Tino Livramento i przede wszystkim gwiazda środka pola, reprezentant Brazylii – Bruno Guimarães. InPost, decydując się na współpracę z Newcastle, działał z myślą o wejściu […]
W grudniu 2023 roku InPost został oficjalnym partnerem Newcastle United. drużyny z aspiracjami, która gra w Premier League. Teraz w spocie polskiej firmy wystąpili trzej piłkarze Srok – Lewis Hall, Tino Livramento i przede wszystkim gwiazda środka pola, reprezentant Brazylii – Bruno Guimarães.
InPost, decydując się na współpracę z Newcastle, działał z myślą o wejściu na rynek brytyjski, czyli drugi, zaraz po Polsce, największy dla tej firmy pod względem liczby funkcjonujących paczkomatów. Na Wyspach jest już ich ponad 5 tysięcy.
W przesyłkach oraz na boisku liczą się odbiory i trafianie do celu 😎 Razem z @NUFC nie możemy się doczekać nowego sezonu i tego, co razem Wam dostarczymy 🖤🤍 pic.twitter.com/qEnZyeAwk5
— Paczkomat, Kurier (@InPostPL) August 7, 2024
Bruno Guimarães to pomocnik totalny, piłkarz niezwykle wszechstronny, który potrafi zagrać naprawdę kreatywnie, ale jednocześnie jest znany z waleczności, notuje sporo odbiorów. I właśnie tę kwestię zręcznie wykorzystali twórcy materiału, który zamieściliśmy powyżej. A w nagraniu widzimy, jak Brazylijczyk posyła długie, precyzyjne podanie do Aleksandra Isaka, napastnika swojej drużyny, w meczu z Manchesterem City, natomiast ostatnim akcentem jest gol Bruno strzelony w rywalizacji z Burnley.
InPost oferuje dostawy do paczkomatów w całej Wielkiej Brytanii, a w Londynie, Birmingham i Manchesterze mieszkańcy mają średnio siedem minit spacerem do najbliższej maszyny InPost. Partnerstwo z Newcastle daje firmie możliwość szybkiego rozwoju w północno-wschodnim rejonie kraju, a tym samym opcję zwiększenia bazy klientów do ponad dwóch milionów.
fot. InPost