Barca Kitchen, pierwsza usługa dostawy jedzenia do domu w historii klubu
Rappi, oficjalny partner Barcelony, będzie dostarczał posiłki do siedmiu miast Meksyku, w tym do stolicy tego kraju położonego w Ameryce Środkowej w ramach inicjatywy Barca Kitchen.
Aplikacja Rappi oferuje teraz menu inspirowane Barcą, dostępne codziennie, a oczywiście także w szczególnych momentach, takich jak dni meczowe. Menu uwzględnia burgera na 125 rocznicę powstania klubu, kanapkę Masia Chicken i Barça Nachos, z możliwością dodania katalońskiego akcentu z sosem allioli, który zwykle nie jest dostępny w Ameryce Łacińskiej. Menu jest dostępne dla ludzi z Mexico City, to jedno z największych miast na świecie, liczące ponad 9 milionów mieszkańców, oraz w sześciu innych miastach Meksyku, a mianowicie Monterrey, Guadalajarze, Toluce, Saltillo, Pueblie i Méridzie.
✅ 𝐎𝐅𝐈𝐂𝐉𝐀𝐋𝐍𝐈𝐄: FC Barcelona wkracza na rynek dostaw żywności, tworząc Barça Kitchen – pierwszą usługę kulinarną z akcentem Barçy. Projekt jest uruchamiany we współpracy z Rappi – będą oni dostarczać posiłki do siedmiu miast Meksyku, w tym do stolicy. [@FCBarcelona]… pic.twitter.com/mxwrlRlSQF
— BarcaInfo (@_BarcaInfo) August 6, 2024
Wszystko to jest częścią umowy partnerskiej między Rappi a Blaugraną, której celem jest zapewnienie fanom Barcy wyjątkowych doświadczeń, z zamiarem zbudowania autentycznej i długotrwałej więzi emocjonalnej z kibicami z Ameryki Łacińskiej, która słynie z pasji do futbolu. Umowa z Rappi aktywnie przyczynia się do wzrostu i ekspansji FC Barcelona w Ameryce Łacińskiej, regionie o dużym potencjale komercyjnym dla klubu. Ponadto umacnia ona markę Barcy jako punkt odniesienia dla sponsoringu sportowego z firmami z różnych sektorów.