Oshee zaczyna współpracę z… drużyną Maty
Mata już wielokrotnie promował swoją drużynę, w tym podczas spotkania z Davidem Alabą. Teraz LKS Tajfun znowu zyskuje marketingowo dzięki współpracy z popularną marką napojów. Od 31 lipca w sklepach jest nowy produkt w ofercie Oshee. https://twitter.com/TurtleHype4/status/1818603864737595460 5% ze sprzedaży napojów trafia na rozwój klubu w drodze po mistrzostw Polski w 2040 roku – z […]

Mata już wielokrotnie promował swoją drużynę, w tym podczas spotkania z Davidem Alabą. Teraz LKS Tajfun znowu zyskuje marketingowo dzięki współpracy z popularną marką napojów.
Od 31 lipca w sklepach jest nowy produkt w ofercie Oshee.
https://twitter.com/TurtleHype4/status/1818603864737595460
5% ze sprzedaży napojów trafia na rozwój klubu w drodze po mistrzostw Polski w 2040 roku – z przymrużeniem oka taki cel postawił sobie zespół Maty.
fot. Oshee World

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
Sport Marketing & Business Forum 2025: Marketing sportowy bez tajemnic – emocje, które tworzą lojalność
W czerwcu 2025 roku, Warszawa stanie się centrum wymiany wiedzy i doświadczeń dla marketerów, PR-owców oraz liderów branży sportowej podczas konferencji Sport Marketing & Business Forum. Wydarzenie, zaplanowane na 17 czerwca 2025 roku, ma na celu zgromadzenie ekspertów i praktyków, którzy chcą kształtować przyszłość marketingu sportowego w Polsce.



