Podczas IO zrobiło się głośno o… parmezanie
Włoska gimnastyczka Giorgia Villa ma już srebrny medal zdobyty w letnich igrzyskach olimpijskich AD 2024. 21-latka znalazła się w centrum uwagi jako ambasadorka marki Parmigiano Reggiano, która produkuje parmezan. Villa jest dwukrotną medalistką mistrzostw Europy w gimnastyce Kobiet i pomogła Włochom zdobyć brąz w mistrzostwach świata 2019. Była na dobrej drodze, aby wziąć udział w […]
Włoska gimnastyczka Giorgia Villa ma już srebrny medal zdobyty w letnich igrzyskach olimpijskich AD 2024. 21-latka znalazła się w centrum uwagi jako ambasadorka marki Parmigiano Reggiano, która produkuje parmezan.
Villa jest dwukrotną medalistką mistrzostw Europy w gimnastyce Kobiet i pomogła Włochom zdobyć brąz w mistrzostwach świata 2019. Była na dobrej drodze, aby wziąć udział w igrzyskach w Tokio, jednak kontuzja kostki uniemożliwiła jej udział.
I need the people to know that olympic silver medalist giorgia villa is sponsored by parmesan cheese and regularly posts pics of herself with giant wheels of cheese pic.twitter.com/7gVyuGMoy5
— sarah (@slothanova) July 31, 2024
Właściwości parmezanu
Trzeba przyznać, że tego typu „serowy” marketing to novum w świecie sportu, ale też oznaka sporej kreatywności firmy Parmigiano Reggiano. „Ser parmezan to włoski ser typu podpuszczkowego, wytwarzany z mleka krowiego, który charakteryzuje się suchością i twardością. Parmezan leżakuje w solance i dojrzewa 26 miesięcy. W tym czasie nabywa charakterystycznego, intensywnego smaku” – czytamy na stronie winotoskanii.pl.
fot. Parmigiano Reggiano