Paweł Krawczyk nowym szefem Decathlonu
Od lipca nowym CEO Decathlonu został Paweł Krawczyk, do tej pory dyrektor działu handlowego oraz działu rozwoju. Nowy lider Decathlon Polska jest związany z marką już od ponad 17 lat. Przez ten czas zaliczył w firmie różne etapy – od kierownika działu w sklepie, przez dyrektora sklepu, aż do prowadzenia całego działu handlowego oraz działu […]
Od lipca nowym CEO Decathlonu został Paweł Krawczyk, do tej pory dyrektor działu handlowego oraz działu rozwoju.
Nowy lider Decathlon Polska jest związany z marką już od ponad 17 lat. Przez ten czas zaliczył w firmie różne etapy – od kierownika działu w sklepie, przez dyrektora sklepu, aż do prowadzenia całego działu handlowego oraz działu rozwoju dla Decathlon Polska.
– Spędziłem w Decathlon większość kariery, przez kilka lat kierowałem działem handlowym oraz działem rozwoju. Dzięki temu jestem w pewnym stopniu gwarantem utrzymania pozytywnego trendu, jaki Decathlon notuje w Polsce już od kilku lat – komentuje Paweł Krawczyk.
Decathlon Polska uruchomi w tym roku co najmniej trzy sklepy
Decathlon Polska ma ambitne plany – w tym roku otwarte zostaną kolejne sklepy, a od marca tego roku cała marka przechodzi rebranding w sieci stacjonarnej oraz e-commerce. Sklepy są modernizowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Intensywnie rozwijana jest też aplikacja mobilna, która jest jednym z priorytetów marki na kolejne lata, oraz biznes cyrkularny. Ważnym obszarem będą także współprace w zakresie sponsoringu sportowego.
Krawczyk przyznaje, że w tym roku Decathlon otworzy co najmniej trzy sklepy w Polsce. – E-commerce, a szczególnie aplikacja mobilna, pozostanie na liście naszych priorytetów przynajmniej przez kilka lat. Podobnie biznes cyrkularny, który przynosi świetne efekty nie tylko środowiskowe, ale też finansowe – zaznacza.
– Chcę też kontynuować sponsoring sportowy, dla którego bardziej odpowiednim określeniem jest partnerstwo. Nie chodzi tylko o podpisanie kontraktu i wspólne zdjęcie, ale o zacieśnianie relacji i wspólne realizowanie inicjatyw, które mają szansę zmienić nasze otoczenie i sport – dodaje.
Decathlon ma 1,7 tys. sklepów na całym świecie.
fot. Decathlon