Aktualności 24 lipca 2024

Nietypowa prezentacja piłkarza GKS-u Katowice

GKS Katowice, czyli historycznie zasłużony dla polskiej piłki klub, doczekał się awansu do Ekstraklasy i już rozpoczął rywalizację w najwyższej klasie rozgrywkowej. Na uwagę zasługuje również marketing klubu z Górnego Śląska.

Z pewnością wielu mieszkańców Katowic, w tym oczywiście kibiców, zdziwiło się, gdy popołudniu zobaczyło coś takiego jak prezentacja nowego piłkarza na powierzchni reklamowej nad wejściem głównym do galerii handlowej.

Bartosz Nowak to 30-latek, który przeszedł do GKS-u na zasadzie transferu definitywnego z Rakowa Częstochowa. W drużynie spod Jasnej Góry grał od sierpnia 2022 roku. Wystąpił 82 razy, może pochwalić się 18 golami i 9 asystami. Nowak związał się z nową drużyną umową do 30 czerwca 2027 roku.

Zwróciliśmy się z prośbą o komentarz do GKS-u.

– Staramy się na każdym kroku szukać nieszablonowych i oryginalnych form promocji, pokazując w ten sposób, że GKS to nowoczesny klub wpisujący się w tożsamość miasta i wykorzystujący jego potencjał. W ostatnich dniach ogłosiliśmy sponsora głównego na 30 piętrze budynku KTW, przeprowadziliśmy prezentację zespołu przed startem Ekstraklasy na Dolinie Trzech Stawów w znakomitych okolicznościach przyrody. Teraz postanowiliśmy wykorzystać śląskie Times Square, czyli jeden z największych i najnowocześniejszych nośników cyfrowych w aglomeracji, który znajduje się na Galerii Katowickiej. Bartosz Nowak to znane nazwisko w polskiej piłce nożnej, dlatego chcieliśmy zaprezentować go w sposób odpowiadający jego popularności, stąd o ustalonej godzinie na ekranie LED pojawiła się kreacja video z zawodnikiem. Tuż po ogłoszeniu fani mogli zobaczyć zawodnika na żywo pod Galerią i zdobyć pierwsze autografy. Bardzo nas cieszy pozytywny odbiór akcji wśród kibiców GKS-u Katowice i nie tylko. Dzięki takiemu feedbackowi wiemy, że to kierunek, w jakim powinniśmy zmierzać. Niestandardowe formy prezentowania naszych treści pozwalają nam dotrzeć do zupełnie nowego grona odbiorców. Warto przy tym dodać, że ogłoszenie nowego zawodnika to nie jedyna kreacja, która tego dnia pojawiła się na Galerii Katowickiej. Dzięki współpracy z firmą Screen Network na ekranie pojawiła się także m.in. zajawka kolejnego meczu, informacja o karnetach, promocja naszego sklepu czy video prezentujące wszystkie aktualne transfery do klubu – mówi rzecznik prasowy Michał Kajzerek.

fot. X – Paweł Czado