Legia Warszawa rozpoczyna współpracę z firmą Jeton
Legia Warszawa ogłosiła partnerstwo z firmą Jeton, dostawcą usług płatniczych z siedzibą w UE, oferującą swoim użytkownikom szybkie i bezpieczne płatności oraz kompleksowe rozwiązanie dla kont w wielu walutach.
Ekspozycja marki Jeton
Współpraca ta ma na celu zwiększenie zaangażowania kibiców w Polsce poprzez partnerstwo Jeton z Legią Warszawa. W ramach partnerstwa logo Jeton zostanie umieszczone na rękawie koszulek meczowych pierwszej drużyny podczas wszystkich oficjalnych meczów. Widoczność obejmuje materiały drukowane, media cyfrowe, tablice LED i tła stadionów, zapewniając szeroką ekspozycję dla fanów i widzów. Dodatkowo, Jeton będzie umieszczony w widocznym miejscu na oficjalnej stronie internetowej Legii, prezentując swoje logo na ławce rezerwowych, ścianach wywiadów, kotarach i sali, w której odbywają się konferencje prasowe przed i po zakończeniu meczów. Logo firmy Jeton będzie wyświetlane również na ekranach telewizyjnych w klubie biznesowym przez co najmniej 3 minuty każdego meczu oraz na biletach domowych Legii Warszawa.
🤝 Legia Warszawa rozpoczyna współpracę z firmą @jetonwallet, dostawcą usług płatniczych, oferującą swoim użytkownikom szybkie i bezpieczne płatności oraz kompleksowe rozwiązanie dla kont w wielu walutach.
Więcej informacji ➡️ https://t.co/8potgHMMlI pic.twitter.com/OLhq61M6ay
— Legia Warszawa (@LegiaWarszawa) July 18, 2024
Szczegóły współpracy
W ramach umowy partnerskiej, Jeton będzie ściśle współpracować z piłkarzami Legii Warszawa. Trzech członków pierwszej drużyny weźmie udział w promocyjnych materiałach wideo, a jeden zawodnik będzie zaangażowany w działania PR i marketingowe. Inicjatywa ta podkreśla zaangażowanie Jeton we wspieranie zawodników i zwiększanie zaangażowania fanów na boisku i poza nim.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z Legią Warszawa. Nasz sponsoring podkreśla rolę Jeton w zaangażowanie fanów i łączy nas z jednym z najbardziej kultowych klubów piłkarskich w Polsce. Z niecierpliwością czekamy na nawiązanie kontaktu z kibicami Legii i przyczynienie się do ich dalszych sukcesów – powiedział Saaly Temirkanov, dyrektor Jeton.
– Pozyskanie nowego sponsora jest zawsze dowodem I potwierdzeniem atrakcyjności biznesowej klubu i jego wartości sportowej. Cieszymy się, że do tego grona dołącza międzynarodowa firma Jeton, działająca na rynku międzynarodowym i oferująca innowacyjne usługi płatnicze. Legia jest marką z bardzo dużą rozpoznawalnością i ogromną medialnością. Mamy nadzieję, że w czasie naszej współpracy razem będziemy cieszyć się z wielu sukcesów – mówi dyrektor komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.
fot. Legia Warszawa