Cracovia i PUMA ogłosiły przedłużenie współpracy!
KS Cracovia S.A. oraz Puma poinformowały o przedłużeniu umowy. Zgodnie z nowym kontraktem zawodnicy Pasów będą występować w strojach PUMA przez kolejne cztery sezony. 15 lipca, na stadionie Cracovii, miała miejsce również oficjalna prezentacja pierwszej drużyny, w czasie której zostały przedstawione nowe komplety strojów zawodników.
Marka PUMA jest sponsorem technicznym Cracovii nieprzerwanie od sezonu 2017/2018. Klub z ulicy Kałuży przedłużył z nią współpracę do 2028 roku. W tym czasie drużyna Pasów będzie występować w strojach meczowych oraz korzystać z akcesoriów sportowych dostarczanych przez niemiecką firmę.
– Z radością ogłosiliśmy przedłużenie naszej umowy z Cracovią na kolejne cztery sezony, podczas których będziemy ich sponsorem technicznym. To partnerstwo jest dla nas nie tylko okazją do wspierania klubu piłkarskiego z ogromną tradycją, ale także do dzielenia się naszą pasją i zaangażowaniem w piękny sport, jakim jest piłka nożna. Wspólnie z Cracovią chcemy inspirować zawodników i kibiców, będąc częścią wyjątkowych momentów na boisku. Nie możemy się doczekać kolejnych, wspólnych sukcesów – powiedział Michał Traczyk, Country Sales Manager PUMA Poland & Baltics.
⚪️🔴 Cracovia i @PUMA ogłosiły przedłużenie współpracy! 🤝
🔗 Więcej informacji 👉 https://t.co/R0D1WnQKOG pic.twitter.com/QSqYLWBmPY
— CRACOVIA (@KSCracoviaSA) July 15, 2024
– Marka PUMA wspiera nas już od 6 sezonów i cieszymy się że, firma nadal będzie wspomagać nas na boisku oraz poza nim. Dzisiaj wieczorem, podczas prezentacji I Drużyny na najbliższy sezon rozgrywek Ekstraklasy, przedstawimy nowe stroje Cracovii, które będą towarzyszyć nam w wielu ważnych chwilach nadchodzącego sezonu – mówi Mateusz Dróżdż, prezes zarządu KS Cracovia S.A.
Już za kilka dni zagrają w tych strojach
Zawodnicy Cracovii zaprezentują się w nowych strojach zaprojektowanych przez markę PUMA już 21 lipca, wraz ze startem sezonu 2024/25 PKO BP Ekstraklasy, w domowym meczu z Piastem Gliwice.
Dlaczego współpraca z tą marką to prestiż?
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.
Liczy się tradycja
Jeśli chodzi o nowe koszulki Cracovii, klub ze stolicy Małopolski postawił na historyczne odniesienia.
𝑷𝒂𝒔𝒊𝒂𝒔𝒕𝒚 𝒌𝒍𝒂𝒔𝒚𝒌 ⚪🔴
Nawiązanie do 118-letniej historii, tradycyjne pasy i po raz pierwszy odświeżony herb. Domowa koszulka na nowy sezon to szacunek do klubowego dziedzictwa.
🛒 https://t.co/4XUnwYdefz pic.twitter.com/RA1RR4Y9kE
— CRACOVIA (@KSCracoviaSA) July 15, 2024
fot. Cracovia