16.07.2024 10:14

Cracovia i PUMA ogłosiły przedłużenie współpracy!

KS Cracovia S.A. oraz Puma poinformowały o przedłużeniu umowy. Zgodnie z nowym kontraktem zawodnicy Pasów będą występować w strojach PUMA przez kolejne cztery sezony. 15 lipca, na stadionie Cracovii, miała miejsce również oficjalna prezentacja pierwszej drużyny, w czasie której zostały przedstawione nowe komplety strojów zawodników. 

Cracovia i PUMA ogłosiły przedłużenie współpracy!

Marka PUMA jest sponsorem technicznym Cracovii nieprzerwanie od sezonu 2017/2018. Klub z ulicy Kałuży przedłużył z nią współpracę do 2028 roku. W tym czasie drużyna Pasów będzie występować w strojach meczowych oraz korzystać z akcesoriów sportowych dostarczanych przez niemiecką firmę.

– Z radością ogłosiliśmy przedłużenie naszej umowy z Cracovią na kolejne cztery sezony, podczas których będziemy ich sponsorem technicznym. To partnerstwo jest dla nas nie tylko okazją do wspierania klubu piłkarskiego z ogromną tradycją, ale także do dzielenia się naszą pasją i zaangażowaniem w piękny sport, jakim jest piłka nożna. Wspólnie z Cracovią chcemy inspirować zawodników i kibiców, będąc częścią wyjątkowych momentów na boisku. Nie możemy się doczekać kolejnych, wspólnych sukcesów – powiedział Michał Traczyk, Country Sales Manager PUMA Poland & Baltics.

– Marka PUMA wspiera nas już od 6 sezonów i cieszymy się że, firma nadal będzie wspomagać nas na boisku oraz poza nim. Dzisiaj wieczorem, podczas prezentacji I Drużyny na najbliższy sezon rozgrywek Ekstraklasy, przedstawimy nowe stroje Cracovii, które będą towarzyszyć nam w wielu ważnych chwilach nadchodzącego sezonu – mówi Mateusz Dróżdż, prezes zarządu KS Cracovia S.A.

Już za kilka dni zagrają w tych strojach

Zawodnicy Cracovii zaprezentują się w nowych strojach zaprojektowanych przez markę PUMA już 21 lipca, wraz ze startem sezonu 2024/25 PKO BP Ekstraklasy, w domowym meczu z Piastem Gliwice.

Dlaczego współpraca z tą marką to prestiż?

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.

Liczy się tradycja

Jeśli chodzi o nowe koszulki Cracovii, klub ze stolicy Małopolski postawił na historyczne odniesienia.

fot. Cracovia

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski