Firma Könecke Polska Sp. z o.o oficjalnym partnerem Górnika
Do grona partnerów 14–krotnych mistrzów Polski dołączyła firma Könecke Polska Sp. z o.o. Jej logo będzie widniało między innymi na plecach koszulki meczowej Górnika.
Marketingowa ofensywa
10 lipca Górnik Zabrze informował o nowym sponsorze, który zajmie miejsce na rękawku koszulki. A następnego dnia grono sponsorów i partnerów powiększyło się o firmę Könecke Polska Sp. z o.o. Umowa podpisana z nowym partnerem została zawarta do końca sezonu 2024/25. W ramach współpracy zaplanowano promocję firmy między innymi na plecach koszulki meczowej, ale logo Könecke kibice Górnika zobaczą również na wszelkich materiałach drukowanych, plakatach, grafikach, tablicach sponsorskich, czy bandach LED.
ℹ️ Do grona Partnerów 14–krotnych Mistrzów Polski dołączyła firma Könecke Polska Sp. z o.o. Jej logo zostanie umieszczone między innymi na plecach koszulki meczowej Górnika.
🔗 Więcej | https://t.co/D6eCGgk9Ue pic.twitter.com/sB6JHUthG3
— Górnik Zabrze (@GornikZabrzeSSA) July 11, 2024
Czym zajmuje się nowy partner zabrzan?
Firma Könecke Polska Sp. z o.o. jest liderem rynku w segmencie wędlin dojrzewających. Powstała w 2001 roku na terenie kostrzyńsko – słubickiej specjalnej strefy ekonomicznej i stanowi część grupy „Zur Mühlen Grouppe” należącą obecnie do jednej z największych firmy mięsnych w Europie – Tönnies Fleisch. Polska filia specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości salami znanej w całym kraju pod marką Könecke. Obsługuje sieci handlowe, dyskonty, rynek hurtowy oraz gastronomiczny. Wysyła również wiele produktów na export. Firmę charakteryzują najlepsze praktyki technologiczne, które mają na celu osiągnięcie najwyższego standardu w produkcji salami.
fot. Górnik Zabrze