Rekordowy Fan Corner – Anwil Włocławek odtrąbił sukces
Poprzedni sezon jeśli chodzi o Fan Corner był. To zasługa kibiców Anwilu Włocławek.
Przełomowa idea
W październiku klub z Włocławka ogłosił powstanie „Rottwear”, czyli oficjalnego brandu odzieżowego. Był to kolejny krok w rozwoju klubu. Do sklepu trafiła pierwsza kolekcja koszulek, bluz, spodni czy czapek, a fani ruszyli na zakupy. Anwil już po kilku godzinach zaczął dostrzegać pierwsze braki w magazynie… Resztę wszyscy doskonale znają.
Poprzedni sezon w kontekście Fan Corner możemy nazwać rekordowym. To wszystko dzięki Wam – najlepszym kibicom w Polsce 💙🤍💚
Zebraliśmy dla Was kilka danych. Sprawdźcie w tekście👇https://t.co/sGgAbN3KFn #plkpl pic.twitter.com/FXEpk3lejP
— Klub Koszykówki Włocławek (@Anwil_official) July 11, 2024
Rottwear to hit
Rottwear się rozwijał, a wraz z nim rosło zainteresowanie innymi gadżetami, które kibice mogli kupić jeszcze przed powstaniem brandu. Warto spojrzeć na kilka liczb, by uświadomić sobie skalę zainteresowania:
– kibice kupili blisko dwa tysiące koszulek – w tym 438 z wizerunkiem Victora Sandersa
– do ich domów trafiło ponad 500 replik koszulek meczowych
– Bluzy i spodnie? Fani nabyli ich ponad 800
– Liczba sprzedanych gadżetów (kubki, skarpety, opaski, szaliki czy breloki – lista jest naprawdę długa!) też robi wrażenie – sięga okolic czterech tysięcy!
Będą kolejne niespodzianki
Wymowne, że próżno szukać podobnych wyników w innych klubach ORLEN Basket Ligi. Klub podkreśla, że długie godziny spędzone przy planowaniu, projektowaniu, opracowywaniu logistyki czy marketingu dały iście kosmiczny efekt. Anwil zapowiada, że ma wiele nowych pomysłów i ogromny zapał do działania. Zapewnia również, że to dopiero początek! Sezon 2024/2025 już za rogiem…