Aktualności 11 lipca 2024

Rekordowy Fan Corner – Anwil Włocławek odtrąbił sukces

Poprzedni sezon jeśli chodzi o Fan Corner był. To zasługa kibiców Anwilu Włocławek.

Przełomowa idea

W październiku klub z Włocławka ogłosił powstanie „Rottwear”, czyli oficjalnego brandu odzieżowego. Był to kolejny krok w rozwoju klubu. Do sklepu trafiła pierwsza kolekcja koszulek, bluz, spodni czy czapek, a fani ruszyli na zakupy. Anwil już po kilku godzinach zaczął dostrzegać pierwsze braki w magazynie… Resztę wszyscy doskonale znają.

Rottwear to hit

Rottwear się rozwijał, a wraz z nim rosło zainteresowanie innymi gadżetami, które kibice mogli kupić jeszcze przed powstaniem brandu. Warto spojrzeć na kilka liczb, by uświadomić sobie skalę zainteresowania:

– kibice kupili blisko dwa tysiące koszulek – w tym 438 z wizerunkiem Victora Sandersa
– do ich domów trafiło ponad 500 replik koszulek meczowych
– Bluzy i spodnie? Fani nabyli ich ponad 800
– Liczba sprzedanych gadżetów (kubki, skarpety, opaski, szaliki czy breloki – lista jest naprawdę długa!) też robi wrażenie – sięga okolic czterech tysięcy!

Będą kolejne niespodzianki

Wymowne, że próżno szukać podobnych wyników w innych klubach ORLEN Basket Ligi. Klub podkreśla, że długie godziny spędzone przy planowaniu, projektowaniu, opracowywaniu logistyki czy marketingu dały iście kosmiczny efekt. Anwil zapowiada, że ma wiele nowych pomysłów i ogromny zapał do działania. Zapewnia również, że to dopiero początek! Sezon 2024/2025 już za rogiem…