Kampania Tyskie „jesteśmy na ty” z nowym akcentem. Piwo bezalkoholowe i… F1
Tyskie od pewnego czasu stawia na kampanię "przechodzenia na ty". W trakcie finałów mistrzostw Europy w piłce nożnej możemy oglądać chociażby kilka reklam z udziałem znanych komentatorów TVP: Dariusza Szpakowskiego i Mateusza Borka. Rzecz w tym, że ci dziennikarze reklamują tradycyjne piwo alkoholowe, tymczasem...
Real time marketing, w skrócie RTM (pol. marketing czasu rzeczywistego) to szereg działań marketingowych, które nawiązują w swojej strategii do bieżących wydarzeń o charakterze medialnym, kulturowym, sportowym czy też politycznym. W RTM marki Tyskie warto zwrócić uwagę na jeden szczegół, który ostatnio się pojawił.
Tyskie podłapało moment i stworzyło dobry RTM, wykorzystując do tego piwo 0%, co przypomina jednocześnie o odpowiedzialności za kółkiem. Nice!#F1PL #ViaF1
cc: @WojtekKardys https://t.co/yP9PiUmDph pic.twitter.com/nfnECL4jQX
— Darek Szymczak (@Darek_Szymczak) July 8, 2024
Nawiązanie do Formuły 1
Fani F1 na pewno skojarzą nową grafikę Tyskie z pewnym osobliwym wydarzeniem. Mianowicie Lando Norris na GP Wielkiej Brytanii wypił Tyskie z… buta. Norris miał spotkanie z kibicami po wyścigu, w którym zajął 3. miejsce i pił z buta, co określa się w slangu jako „shoey”. Shoey to australijski zwyczaj celebrowania zwycięstw przez kierowców. W F1 Daniel Ricciardo tak się cieszył z wygranych czy miejsca na podium. Zdejmował buta, wlewał szampana i nawet częstował niektórych gości z podium oraz tych, którzy wręczali trofea (jak słynny aktor Patrick Stewart).
Tyskie, zauważając medialny trend, jakim jest wyczulanie kierowców, by rezygnować z jazdy samochodem po spożyciu alkoholu, poleca swoje produkty bezalkoholowe – 0%. Jest to zrozumienie aktualnych społecznych zaleceń, podążanie z duchem czasu, troska o bezpieczeństwo.
fot. Tyskie