05.07.2024 14:47

Husqvarna globalnym partnerem Liverpoolu

Husqvarna podpisała wieloletnią, globalną umowę partnerską z potentatem Premier League - Liverpool FC. Szwedzka marka będzie oficjalnym partnerem jednego z najbardziej kultowych klubów piłkarskich na świecie w zakresie pielęgnacji murawy. To pierwsze tego rodzaju partnerstwo biznesowe obu podmiotów.

Husqvarna globalnym partnerem Liverpoolu

Drużyna z Liverpoolu od 2021 roku używa robotów koszących Husqvarna do koszenia murawy w centrum treningowym AXA i centrum treningowym AXA Melwood, zapewniając zawodnikom najwyższy standard nawierzchni. Dzięki temu partnerstwu najnowocześniejsze maszyny i innowacyjne rozwiązania Husqvarna będą jeszcze silniej zintegrowane z codziennymi czynnościami greenkeeperów Liverpoolu odpowiedzialnych za pielęgnację murawy. W efekcie urządzenia Husqvarna będą kluczowym elementem tworzenia i utrzymywania optymalnych warunków na boiskach do gry i treningów.

Ben Latty, dyrektor handlowy Liverpoolu, powiedział:

Jesteśmy zachwyceni, mogąc ogłosić to partnerstwo pomiędzy naszym klubem i Husqvarną, dwoma liderami rynku premium w swoich branżach, których łączą wspólne wartości i innowacyjne podejście do pielęgnacji murawy. Opracowaliśmy ambitne cele biznesowe, aby przyciągnąć najlepsze marki, które pasują do Liverpoolu, a także mogą nam pomóc w osiągnięciu dalszych sukcesów na boisku. Reputacja Husqvarny w zakresie jakości, innowacji i utrzymania terenów zielonych jest niezrównana. Cieszymy się z perspektywy ścisłej współpracy ze szwedzką marką. Dzięki niej murawa na naszych obiektach będzie nadal utrzymywana zgodnie z najwyższymi możliwymi standardami.

Wzrost siły oddziaływania

Współpraca z Liverpoolem pomoże rozszerzyć globalny zasięg marki Husqvarna – wszystko to dzięki niestandardowym treściom i aktywnościom z wykorzystaniem platform społecznościowych, które mają łącznie 186 milionów obserwujących na całym świcie. Ponadto logo Husqvarny będzie wyświetlane na cyfrowych tablicach LED podczas meczów, docierając w sezonie do ponad 400 milionów odbiorców telewizyjnych na całym świecie, zwiększając widoczność i podnosząc świadomość marki Husqvarna w skali globalnej.

Yvette Henshall-Bell, president Europe, Forest & Garden Division w Husqvarnie, powiedziała:

Jesteśmy niezwykle podekscytowani partnerstwem z Liverpoolem, uznaną na całym świecie i prestiżową instytucją, która podziela nasze wartości – innowacyjne podejście i zaangażowanie w zrównoważony rozwój. To naprawdę idealne połączenie! Wspólnie zapewnimy niezrównane wrażenia kibicom oraz klientom na całym świecie i cieszymy się na myśl o wspólnych sukcesach – na boisku i poza nim.

fot. Husqvarna

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski