WBD i Snapchat współpracują przy tworzeniu treści sportowych
Snapchat i Warner Bros. Discovery (WBD) ogłosiły dwuletnie partnerstwo obejmujące wiele obszarów, w ramach którego ekskluzywne treści będą udostępniane w mediach społecznościowych. Szeroka gama treści obejmuje specjalny program poświęcony igrzyskom olimpijskim, w którym zaprezentowane zostaną oficjalne najważniejsze wydarzenia i materiały zza kulis każdego dnia igrzysk.
Co przygotowuje Snapchat?
Podczas igrzysk olimpijskich Eurosport zaprezentuje najlepsze sportowe historie dnia, z najważniejszymi momentami najbardziej spektakularnych wydarzeń, a także dodatkowe treści skupione na sportowcach, celebrytach i fanach. Będzie również cotygodniowy program sportowy Snapchata zatytułowany Beyond the Olympics, który zostanie zlokalizowany we Francji i Wielkiej Brytanii i będzie prezentował najlepsze treści sportowe z WBD, w tym największe zawody tenisowe, piłkarskie i sporty walki.
W Wielkiej Brytanii partnerstwo obejmuje po raz pierwszy uruchomienie TNT Sports na Snapchacie, prezentując najważniejsze wydarzenia ze wszystkich rozgrywek klubowych UEFA, w tym Ligi Mistrzów, Ligi Europy i Ligi Konferencji. Program sportowy TNT będzie również zawierał podsumowania europejskich lig piłkarskich, takich jak Serie A i Ligue 1. Partnerstwo Snapchata i WBD nastąpiło wkrótce po tym, jak badania Snapchata wykazały, że o 65% w grupie wiekowej 18-24-lat wzrosło zainteresowanie sportem, a prawie połowa (47%) uważa, że świat tradycyjnego sportu jest dla nich niedostępny.
Opinie na temat nowej współpracy
Luke Whalley, starszy dyrektor ds. międzynarodowej sprzedaży reklam cyfrowych w WBD Sports Europe, powiedział:
– Nasze podejście obejmujące wszystkie platformy do dystrybucji relacji na światowym poziomie z największych wydarzeń w kalendarzu sportowym i opowiadania historii sportowców biorących udział w zawodach to sposób, w jaki angażujemy najszerszą możliwą międzynarodową publiczność. Nie możemy się doczekać rozpoczęcia współpracy ze Snapchatem, aby uzupełnić opowiadanie historii na naszych własnych platformach, pomagając połączyć miliony nowych fanów z inspirującymi sportowcami, niezapomnianymi momentami sportowymi i ekskluzywnymi treściami zza kulis, które, jak wiemy, pokochają zarówno nowi, jak i starzy widzowie.
– W związku z tak wieloma ekscytującymi wydarzeniami sportowymi, które odbędą się w ciągu najbliższych dwóch lat, sport nadal napędza narrację kulturową i łączy ludzi. Siła marek sportowych Warner Bros, Discovery i ich możliwości opowiadania historii są niezrównane, dlatego jesteśmy tak podekscytowani, że możemy dostarczać to europejskim użytkownikom Snapchata co tydzień do 2026 roku. Wiemy, jak bardzo nasza społeczność chce świetnych treści sportowych i jak bardzo chce śledzić, angażować się i przeżywać te chwile. Nasze partnerstwo z Warner Bros. Discovery zaspokaja to zapotrzebowanie, zaczynając od relacji Eurosport z największego światowego wydarzenia sportowego, igrzysk olimpijskich 2024, na Snapchacie – komentuje Kahlen Macaulay, starsza menedżerka ds. partnerstw sportowych w Snapchacie
fot. broadcastnow.co.uk