Aktualności 4 lipca 2024

Nowa tożsamość marki STATSCORE

STATSCORE, polska firma będącą czołowym dostawcą dawnych sportowych na świecie, zaprezentowała nową, odświeżoną tożsamość swojej marki. Nowa identyfikacja wizualna firmy odzwierciedla jej szybki rozwój, jak i ciągłe zaangażowanie w dostarczanie najwyższej jakości rozwiązań w zakresie danych sportowych.

Nowa era informacji w STATSCORE znajduje odbicie w odświeżonym brandingu

Począwszy od wprowadzenia całkowicie innowacyjnych produktów na rynek sportowy aż po szybkie rozszerzenie zespołu – rozwój katowickiej firmy zdecydowanie nabrał rozpędu w ciągu ostatnich miesięcy. Teraz firma ogłasza kolejny krok w tym pozytywnym rozwoju – obejmuje on odsłonięcie nowej tożsamości wizualnej marki oraz przeprowadzkę do większego, bardziej komfortowego biura.

Korzenie tej transformacji tkwią w naszej chęci lepszego wyrażenia, kim jesteśmy i dokąd zmierzamy. STATSCORE niedawno wkroczył w ekscytującą erę przyspieszonego rozwoju. Kontynuujemy umacnianie naszej pozycji, wprowadzając nowe produkty, rozszerzając bazę klientów i partnerów oraz witając w naszym zespole coraz więcej pracowników. Nowa identyfikacja naszej marki odzwierciedla ten kierunek zmian i jest wyrazem naszej pasji do sportu oraz zaangażowania coraz lepszych rozwiązań dla naszych klientów i partnerów z całego świata – wyjaśnia Dariusz Łęczyński, CEO firmy.

Nowa identyfikacja wizualna wyrażająca energię STATSCORE

Energiczne odcienie fioletu, zieleni i magenty ożywiają tę nową wizualną tożsamość, tworząc spójny, szybko rozpoznawalny i łatwy do zapamiętania wizerunek marki we wszystkich sferach jej obecności – zarówno online, jak i offline.

Nowe logo STATSCORE to elegancka i nowoczesna forma graficzna nawiązująca do  kształtu stadionu, zaprojektowana, by przyciągać uwagę i budować skojarzenia marki STATSCORE z danymi sportowcami. Proces rebrandingu był prowadzony przez Dragon Rouge, jedną z czołowych agencji kreatywnych na świecie, znaną ze współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi globalnie markami.

Cieszy nas, że mogliśmy współpracować ze STATSCORE w zakresie nowej tożsamości marki tej szybko rozwijającej się firmy. Jestem przekonany, że nowa identyfikacja dobrze wyraża kreatywność, innowacyjność i przebojowość charakterystyczną dla STATSCORE. Proces rebrandingu obejmował intensywną kreatywną współpracę obu stron, co pomogło nam uchwycić istotę marki, wyrażoną hasłem “Great Data Made Visible”. To z kolei pozwoliło na stworzenie identyfikacji wizualnej, która moim zdaniem świetnie oddaje pasję do sportu i danych sportowych. Idealnie wpisuje się ona w misję STATSCORE, aby dostarczyć dane, które są nie tylko szybkie i precyzyjne, ale również angażujące i inspirujące dla użytkowników – mówi Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director, DR Warszawa.

Odświeżony wizerunek produktów i nowa przestrzeń dla pracowników

W ramach działań rebrandingowych prowadzonych w ścisłej współpracy między Dragon Rouge a STATSCORE – ze wsparciem LSports, partnera katowickiej firmy – polski dostawca danych sportowych całkowicie przeprojektował stronę internetową, tak aby zapewnić lepsze w obsłudze i bardziej angażujące doświadczenie dla użytkowników. Nowa strona charakteryzuje się intuicyjnym designem, co ułatwia odwiedzającym nawigację i znalezienie potrzebnych informacji. Co ważne, również tożsamość produktów STATSCORE została odświeżona i zaktualizowana, aby lepiej ukazać innowacyjne możliwości firmy i wartość, jaką oferuje swoim klientom. Ponadto, w ramach trwającego wzrostu i dynamicznego rozwoju, STATSCORE ogłosił przeprowadzkę do nowoczesnego, ekologicznego biura w Katowicach.

Decyzja o przeniesieniu siedziby STATSCORE do Carbon Office w Katowicach, komfortowego biurowca klasy A+ w centrum miasta, podkreśla nasze zaangażowanie w zapewnienie pracownikom nowoczesnych i komfortowych warunków pracy – wyjaśnia Justyna Biczyska, VP of Human Resources.

Zaprojektowane z myślą o miłośnikach sportu, nowe biuro oferuje strefy odpoczynku i relaksu, wspierając kreatywność, kooperację i integrację między pracownikami. To wyjątkowe środowisko pracy dobrze oddaje zaangażowanie STATSCORE w zrównoważony rozwój i zapewnia idealne warunki dla ciągle powiększającego się zespołu. Nowy rozdział STATSCORE, obejmujący proces rebrandingu i przeprowadzkę do nowego biura, jest świadectwem niezachwianego dążenia do realizacji długoterminowych celów strategicznych firmy.

fot. STATSCORE