04.07.2024 12:30

Nowa tożsamość marki STATSCORE

STATSCORE, polska firma będącą czołowym dostawcą dawnych sportowych na świecie, zaprezentowała nową, odświeżoną tożsamość swojej marki. Nowa identyfikacja wizualna firmy odzwierciedla jej szybki rozwój, jak i ciągłe zaangażowanie w dostarczanie najwyższej jakości rozwiązań w zakresie danych sportowych.

Nowa tożsamość marki STATSCORE

Nowa era informacji w STATSCORE znajduje odbicie w odświeżonym brandingu

Począwszy od wprowadzenia całkowicie innowacyjnych produktów na rynek sportowy aż po szybkie rozszerzenie zespołu – rozwój katowickiej firmy zdecydowanie nabrał rozpędu w ciągu ostatnich miesięcy. Teraz firma ogłasza kolejny krok w tym pozytywnym rozwoju – obejmuje on odsłonięcie nowej tożsamości wizualnej marki oraz przeprowadzkę do większego, bardziej komfortowego biura.

Korzenie tej transformacji tkwią w naszej chęci lepszego wyrażenia, kim jesteśmy i dokąd zmierzamy. STATSCORE niedawno wkroczył w ekscytującą erę przyspieszonego rozwoju. Kontynuujemy umacnianie naszej pozycji, wprowadzając nowe produkty, rozszerzając bazę klientów i partnerów oraz witając w naszym zespole coraz więcej pracowników. Nowa identyfikacja naszej marki odzwierciedla ten kierunek zmian i jest wyrazem naszej pasji do sportu oraz zaangażowania coraz lepszych rozwiązań dla naszych klientów i partnerów z całego świata – wyjaśnia Dariusz Łęczyński, CEO firmy.

Nowa identyfikacja wizualna wyrażająca energię STATSCORE

Energiczne odcienie fioletu, zieleni i magenty ożywiają tę nową wizualną tożsamość, tworząc spójny, szybko rozpoznawalny i łatwy do zapamiętania wizerunek marki we wszystkich sferach jej obecności – zarówno online, jak i offline.

Nowe logo STATSCORE to elegancka i nowoczesna forma graficzna nawiązująca do  kształtu stadionu, zaprojektowana, by przyciągać uwagę i budować skojarzenia marki STATSCORE z danymi sportowcami. Proces rebrandingu był prowadzony przez Dragon Rouge, jedną z czołowych agencji kreatywnych na świecie, znaną ze współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi globalnie markami.

Cieszy nas, że mogliśmy współpracować ze STATSCORE w zakresie nowej tożsamości marki tej szybko rozwijającej się firmy. Jestem przekonany, że nowa identyfikacja dobrze wyraża kreatywność, innowacyjność i przebojowość charakterystyczną dla STATSCORE. Proces rebrandingu obejmował intensywną kreatywną współpracę obu stron, co pomogło nam uchwycić istotę marki, wyrażoną hasłem „Great Data Made Visible”. To z kolei pozwoliło na stworzenie identyfikacji wizualnej, która moim zdaniem świetnie oddaje pasję do sportu i danych sportowych. Idealnie wpisuje się ona w misję STATSCORE, aby dostarczyć dane, które są nie tylko szybkie i precyzyjne, ale również angażujące i inspirujące dla użytkowników – mówi Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director, DR Warszawa.

Odświeżony wizerunek produktów i nowa przestrzeń dla pracowników

W ramach działań rebrandingowych prowadzonych w ścisłej współpracy między Dragon Rouge a STATSCORE – ze wsparciem LSports, partnera katowickiej firmy – polski dostawca danych sportowych całkowicie przeprojektował stronę internetową, tak aby zapewnić lepsze w obsłudze i bardziej angażujące doświadczenie dla użytkowników. Nowa strona charakteryzuje się intuicyjnym designem, co ułatwia odwiedzającym nawigację i znalezienie potrzebnych informacji. Co ważne, również tożsamość produktów STATSCORE została odświeżona i zaktualizowana, aby lepiej ukazać innowacyjne możliwości firmy i wartość, jaką oferuje swoim klientom. Ponadto, w ramach trwającego wzrostu i dynamicznego rozwoju, STATSCORE ogłosił przeprowadzkę do nowoczesnego, ekologicznego biura w Katowicach.

Decyzja o przeniesieniu siedziby STATSCORE do Carbon Office w Katowicach, komfortowego biurowca klasy A+ w centrum miasta, podkreśla nasze zaangażowanie w zapewnienie pracownikom nowoczesnych i komfortowych warunków pracy – wyjaśnia Justyna Biczyska, VP of Human Resources.

Zaprojektowane z myślą o miłośnikach sportu, nowe biuro oferuje strefy odpoczynku i relaksu, wspierając kreatywność, kooperację i integrację między pracownikami. To wyjątkowe środowisko pracy dobrze oddaje zaangażowanie STATSCORE w zrównoważony rozwój i zapewnia idealne warunki dla ciągle powiększającego się zespołu. Nowy rozdział STATSCORE, obejmujący proces rebrandingu i przeprowadzkę do nowego biura, jest świadectwem niezachwianego dążenia do realizacji długoterminowych celów strategicznych firmy.

fot. STATSCORE

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski