03.07.2024 15:43

Tauron pozostaje partnerem polskiej siatkówki [NASZ NEWS]

Jak ustalił portal Sportmarketing.pl, Tauron pozostanie sponsorem polskiej siatkówki na kolejne cztery lata. To kolejny dowód na to, że firma z branży energetycznej przywiązuje dużą wagę do inwestycji w tę dyscyplinę sportu.

Tauron zostaje z siatkówką

Cztery udane lata współpracy

Przypomnijmy, że w marcu 2020 roku spółka Tauron Polska Energia została sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki. W ramach współpracy nowe nazwy zyskały wówczas m.in. liga kobieca – Tauron Liga oraz męska – Tauron 1. Liga. Umowa obejmowała cztery sezony. A teraz ta współpraca została przedłużona na taki sam okres.

Prestiżowe wyróżnienie

W trakcie katowickiej Gali Polskiej Ligi Siatkówki w czerwcu br. kapituła przyznała Tauronowi Diament Polskiej Ligi Siatkówki. Diament PLS był uhonorowaniem 4 lat współpracy firma Tauron z Polską Ligą Siatkówki, bez wątpienia pokazuje, że ta współpraca jest udana.

Decathlon stawia jeszcze bardziej na siatkówkę

Warto zaznaczyć, że zwiększy się także obecność Decathlonu, który pojawi się na parkietach PlusLigi i koszulkach TauronLigi (logo Decathlonu ma widnieć na trykotach nad numerem). Decathlon już od pewnego czasu dąży do tego, by być doskonale widocznym na bandach led, boiskach i ekranach w trakcie wszystkich meczów ligowych, a także dużych wydarzeń organizowanych przez PLs, jak Superpuchary Polski czy turnieje finałowe Pucharu Polski, zarówno mężczyzn, jak i kobiet.

Ambasadorem Decathlonu w Polsce jest Jakub Kochanowski, mistrz świata w siatkówce, gracz Projektu Warszawa, marka była do tej pory eksponowana chociażby na ostatnim Huberta Jerzego Wagnera w Krakowie. Posiada także zagranicznych ambasadorów, jak Antoine Brizard, Alessia Orro czy Tijana Bošković, a firma stale rozwija swoją ofertę jeśli chodzi o siatkówkę.

fot. Tauron

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing