Tomasz Koprowski nieoczekiwanie odchodzi ze Skry Bełchatów
Na ostatnim posiedzeniu rady nadzorczej KPS Skry Bełchatów doszło do zmian w zarządzie. Klub po trzynastu latach współpracy opuści Tomasz Koprowski. To kolejne już zmiany w organach zarządczych spółki. 7 czerwca 2024 r. akcjonariusz spółki odwołał wiceprzewodniczącego rady nadzorczej KPS Skra Bełchatów S.A. odwołany został Leon Wojnowski, rozstano się także z członkami rady nadzorczej: Dorotą […]
Na ostatnim posiedzeniu rady nadzorczej KPS Skry Bełchatów doszło do zmian w zarządzie. Klub po trzynastu latach współpracy opuści Tomasz Koprowski. To kolejne już zmiany w organach zarządczych spółki.
7 czerwca 2024 r. akcjonariusz spółki odwołał wiceprzewodniczącego rady nadzorczej KPS Skra Bełchatów S.A. odwołany został Leon Wojnowski, rozstano się także z członkami rady nadzorczej: Dorotą Adamczyk oraz Maciejem Frysiakiem. Nowymi członkami tego gremium zostali: Marcin Chudzik, Michał Błoński i Artur Surgut.
Człowiek instytucja w Skrze odchodzi
Tomasz Koprowski ostatnio pełnił funkcję wiceprezesa zarządu ds. marketingu KPS SKRA Bełchatów S.A. Na to stanowisko został powołany od 18 czerwca 2023 roku.W klubie z Bełchatowa pracował od 2011 roku, więc był z nim związany prawie przez całe swoje zawodowe życie. Od blisko 11 lat pełnił w nim funkcję dyrektora ds. marketingu.
W trakcie posiedzenia Rady Nadzorczej dokonano zmian w zarządzie KPS Skry Bełchatów. Klub po trzynastu latach współpracy opuści Tomasz Koprowski.
Tomaszu, dziękujemy za wspólne lata i twoje poświęcenie w pracy na rzecz #TeamSkra. Życzymy sukcesów!https://t.co/Bf6Q5bLla6— PGE GiEK Skra Bełchatów (@_SkraBelchatow_) June 27, 2024
Skra została najbardziej medialnym klubem w polskiej siatkówce
W tym okresie Skra zyskała marketingowo. W 2019 roku była według raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów najbardziej medialnym klubem w sezonie PlusLigi. Od wielu lat Skra jest jednym z najbardziej medialnych klubów w Polsce, weszła do czołówki polskich klubów pod względem zarządzania prawami sponsorskimi, a efektywność i skuteczność działań sponsoringowych jest w każdym sezonie bardzo wysoka.
Wprowadził innowacje
Dzięki staraniom Koprowskiego powstał obecny kształt profesjonalnego działu marketingu oraz kanały komunikacyjne KPS Skry Bełchatów. Przyczynił się do zrealizowania wielu projektów marketingowych, a wybrane były innowacyjne wśród klubów sportowych.
fot. Skra Bełchatów