26.06.2024 10:06

Anwil pozostaje sponsorem strategicznym koszykarzy z Włocławka

Strategiczna decyzja została ogłoszona – firma ANWIL S.A. oraz Klub Koszykówki Włocławek S.A. zawarły umowę sponsoringową na nowy sezon. Blisko trzy dekady współpracy Od 28 lat oba podmioty działają wspólnie, realizując zbieżne cele. Początki współpracy datuje się na drugą połowę lat 90-tych. Lokalne środowisko na pewno jest zadowolone z tego, że drużyna nadal będzie występować […]

Anwil pozostaje sponsorem strategicznym koszykarzy z Włocławka

Strategiczna decyzja została ogłoszona – firma ANWIL S.A. oraz Klub Koszykówki Włocławek S.A. zawarły umowę sponsoringową na nowy sezon.

Blisko trzy dekady współpracy

Od 28 lat oba podmioty działają wspólnie, realizując zbieżne cele. Początki współpracy datuje się na drugą połowę lat 90-tych. Lokalne środowisko na pewno jest zadowolone z tego, że drużyna nadal będzie występować pod nazwą rozpoznawalną nie tylko w naszym kraju, ale także w całej Europie – Anwil Włocławek.

Komentarz przedstawicielki ANWIL S.A.

Mimo że branża chemiczna nie jest teraz w najlepszej sytuacji, to Anwil nie zamierza rezygnować ze współpracy z koszykarzami z Włocławka:

Decyzja o kontynuowaniu współpracy z Klubem Koszykówki Włocławek w kolejnym sezonie podjęta została na podstawie dogłębnych analiz i obecnych możliwości finansowych spółki. Nie jest tajemnicą, że europejska branża chemiczna znajduje się w wymagającej sytuacji, a niestabilność otoczenia makroekonomicznego przekłada się na biznes. Dlatego też, od początku roku transparentnie informowaliśmy podmioty, z którymi dotychczas współpracowaliśmy, o ograniczonym zaangażowaniu sponsoringowym z naszej strony w najbliższych miesiącach. Niemniej jednak w pełni zdajemy sobie sprawę z dużego znaczenia koszykówki dla lokalnej społeczności – wiemy, że to tu, we Włocławku, bije jej serce. ANWIL i Klub łączy nie tylko nazwa, ale przede wszystkim długa współpraca, oparta na partnerskich relacjach. Podpisując umowę na nowy sezon, dajemy Klubowi solidne, nie gorsze niż w latach ubiegłych fundamenty finansowe, do budowania silnej pozycji – mówi Daria Studzińska, dyrektor ds. komunikacji, marketingu i sponsoringu ANWIL S.A.

Obecność firmy ANWIL jako sponsora strategicznego, od ponad ćwierćwiecza stanowi kluczowy element funkcjonowania klubu, pozwalający koszykarskiej organizacji realnie myśleć o sportowej rywalizacji o najwyższe cele. Dowodzi tego dziewięć trofeów zdobytych od 2017 roku: cztery medale mistrzostw Polski, dwa Superpuchary, Puchar Polski, a także sukcesy w ENBL i FIBA Europe Cup.

Stanowisko prezesa zarządu KK Włocławek S.A.

– Dzięki wsparciu firmy ANWIL nasz klub nie tylko sięgał po trofea w poprzednich latach, ale też może kreślić śmiałe wizje co do przyszłości organizacji. Zdajemy sobie sprawę z realiów makroekonomicznych, wiemy jak trudno jest dziś pozyskać czy utrzymać sponsora z najwyższej półki, tym większe jest nasze uznanie dla firmy ANWIL. Jesteśmy ambitnym klubem, który zawsze stawia na współpracę z najlepszymi, bo to co najlepsze, chcemy dać naszym kibicom. Mam przekonanie, że nowa umowa ze sponsorem strategicznym to pierwszy tak pozytywny sygnał przed nowym sezonem, a za nim pójdą kolejne – mówi prezes zarządu KK Włocławek S.A., Łukasz Pszczółkowski.

fot. kkwloclawek.pl

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski