26.06.2024 10:08

Kanał Zero liderem oglądalności podczas EURO na YouTubie

Reprezentacja Polski zakończyła udział w finałach mistrzostw Europy w Niemczech meczem z Francją, zremisowanym 1:1. Warto przyjrzeć się temu, jakim zainteresowaniem cieszyły się pomeczowe programy na YouTubie. Kanał Zero nie jest stricte piłkarski Założyciel Kanału Zero Krzysztof Stanowski nie ukrywa, że w przeciwieństwie do Meczyków czy Kanału Sportowego, jego kanał nie jest stricte sportowy. Na […]

Kanał Zero liderem oglądalności podczas EURO na YouTubie

Reprezentacja Polski zakończyła udział w finałach mistrzostw Europy w Niemczech meczem z Francją, zremisowanym 1:1. Warto przyjrzeć się temu, jakim zainteresowaniem cieszyły się pomeczowe programy na YouTubie.

Kanał Zero nie jest stricte piłkarski

Założyciel Kanału Zero Krzysztof Stanowski nie ukrywa, że w przeciwieństwie do Meczyków czy Kanału Sportowego, jego kanał nie jest stricte sportowy. Na co dzień można tam znaleźć przede wszystkim materiały ze świata polityki, nauki czy ekonomii. Jest tylko jeden program piłkarski, w którym eksperci podsumowują w poniedziałek weekend na piłkarskich boiskach. Ale ponieważ w Niemczech trwa duży turniej piłkarski, w Kanale Zero codziennie omawiane są wydarzenia z EURO.

Znani dziennikarze w studiu

W studiu bywało już gorąco, gdy dziennikarz Weszło Paweł Paczul starł się werbalnie z byłym selekcjonerem reprezentacji Polski Czesławem Michniewiczem. Jednak o merytoryczny przekaz mają zadbać znani dziennikarze.

Gościli tam do tej pory chociażby Leszek Orłowski z „Piłki Nożnej” i Canal+Sport, Przemysław Pełka z Viaplay, Mateusz Rokuszewski z Weszło, Andrzej Twarowski z Viaplay, Przemysław Rudzki z Canal+Sport, który co tydzień prowadzi wspomniany program piłkarski w Kanale Zero czy Filip Kapica, który w ostatnich latach pracował w Eleven i Canal+Sport. Warto też wspomnieć o byłych piłkarzach: Wojciechu Kowalczyku i Łukasze Trałce, który jest także ekspertem TVP podczas EURO.

Krzysztof Stanowski chwali się wynikami oglądalności

Popatrzmy, jak Kanał Zero wypada na tle konkurencji: Meczyków i Weszło:

Jak widać, po każdym meczu Polaków Kanał Zero był liderem oglądalności:

Po Francji: Kanał Zero – 49 000 Kanał Sportowy – 13 000 Meczyki – 4000

Po Austrii: Kanał Zero – 52 000 Kanał Sportowy – 13 000 Meczyki – 4500

Po Holandii: Kanał Zero – 39 000 Kanał Sportowy – 15 000 Meczyki – 7000

fot. Kanał Zero – Twitter

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski