Kluby PKO BP Ekstraklasy szukają specjalistów ds. marketingu
Ludzie, którzy mają kompetencje, by zajmować się zawodowo kwestiami marketingowymi, mogą aplikować na stanowiska w trzech klubach Ekstraklasy. Mowa o Rakowie Częstochowa, Koronie Kielce i beniaminku – GKS-ie Katowice. Raków szuka specjalisty ds. marketingu Do obowiązków takiego pracownika będą należały: – pomoc w kreowaniu polityki marketingowej klubu, – organizowanie eventów związanych z klubem, – współpraca […]
Ludzie, którzy mają kompetencje, by zajmować się zawodowo kwestiami marketingowymi, mogą aplikować na stanowiska w trzech klubach Ekstraklasy. Mowa o Rakowie Częstochowa, Koronie Kielce i beniaminku – GKS-ie Katowice.
Raków szuka specjalisty ds. marketingu
Do obowiązków takiego pracownika będą należały:
– pomoc w kreowaniu polityki marketingowej klubu,
– organizowanie eventów związanych z klubem,
– współpraca z partnerami klubu na płaszczyźnie promocyjnej,
– budowanie relacji z Kibicami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Klubu,
– promocja gadżetów klubowych,
– pomoc w zadaniach związanych z CSR,
– współpraca z innymi działami w klubie,
– znajomość narzędzi CRM będzie dodatkowym atutem.
Klub oczekuje od kandydatów:
– doświadczenia na podobnym stanowisku,
– komunikatywności, łatwości w budowaniu relacji interpersonalnych,
– kreatywności w podejściu do wykonywania codziennych obowiązków,
– znajomości języka angielskiego (min. B1),
– prawa jazdy kategoria B,
– znajomości programów pakietu Office,
– umiejętności pracy pod presją czasu,
– samodzielności i zaangażowania,
– mile widziane zainteresowanie piłką nożną.
Oferuje:
– wynagrodzenie proporcjonalne do posiadanego doświadczenia (widełki płacowe będą uzależnione od doświadczenia i stanowiska),
– opiekę medyczną,
– pracę w sympatycznej atmosferze i środowisku umożliwiającym rozwój zawodowy,
– możliwość wyjazdów na zgrupowania oraz na mecze ligowe i pucharowe,
– łączenie pracy z pasją.
Interesuje Cię praca w marketingu sportowym? Chcesz przeżyć przygodę życia w jednym z najlepszych klubów piłkarskich w Polsce? Dołącz do nas. Szukamy Specjalisty ds. Marketingu!
👉 https://t.co/FF8UNwurpP pic.twitter.com/DVqwxR2rCI
— Raków Częstochowa (@Rakow1921) June 25, 2024
Materiały rekrutacyjne należy wysłać na adres praca@rakow.com, wpisując w tytule nazwę stanowiska, na jakie się aplikuje. Raków prosi o zamieszczenie w CV następującej klauzuli wraz z dopiskiem:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Link do oferty: https://rakow.com/aktualnosci/poszukujemy-specjalisty-ds-marketingu-13685
Korona zatrudni młodszego specjalistę ds. marketingu i komunikacji
Korona szuka pracownika, który zna się na marketingu i komunikacji, publikując ofertę na LinkedIn – https://www.linkedin.com/jobs/view/m%C5%82odszy-specjalista-ds-marketingu-i-komunikacji-at-korona-s-a-3953343874/?originalSubdomain=pl#HYM
Do jego obowiązków będzie należało:
– tworzenie relacji z meczów akademii Korona i pierwszej drużyny,
– tworzenie relacji z aktywności marketingowych, CSR-owych i wydarzeń sportowych organizowanych przez akademię Korona i klub,
– współprowadzenie mediów społecznościowych klubu i akademii Korona,
– inicjowanie i realizowanie projektów, imprez i przedsięwzięć marketingowych promujących klub i akademię.
Od kandydatów klub oczekuje:
– dyspozycyjności,
– znajomości sportu ze szczególnym uwzględnieniem piłki nożnej i jej realiów,
– kreatywności, wizji i otwartości na nowe pomysły,
– sprawnego poruszania się w mediach społecznościowych,
– podstawowej znajomości języka angielskiego,
– łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji,
– prawa jazdy kat. B,
– otwartego umysłu, nieszablonowego myślenia,
– podążania za aktualnymi trendami,
– obsługi pakietu MS Office,
– lekkiego pióra,
– podstawowej znajomości programów graficznych,
– dodatkowym atutem będzie kibicowanie Koronie Kielce.
Korona oferuje:
– możliwość realizacji własnych pomysłów,
– pracę w młodym, dynamicznym zespole,
– łączenie pracy z pasją,
– możliwość rozwoju,
– ciekawe wyzwania.
🟡🔴 Dołącz do nas! Dołącz do Korony Kielce!
Kochasz piłkę nożną? Jesteś kreatywny, masz "lekkie pióro" i sprawnie poruszasz się w mediach społecznościowych? Idealnie trafiłeś! ✅ Poszukujemy młodszego specjalisty ds. marketingu i komunikacji 🔎🫵 Na zgłoszenia czekamy pod… pic.twitter.com/nyBKvVGYbD
— Korona Kielce (@Korona_Kielce) June 18, 2024
CV należy przesłać na adres marketing@korona-kielce.pl, wpisując w tytule nazwę stanowiska, na jakie się aplikuje.
Klub prosi o zamieszczenie w CV następującej klauzuli wraz z dopiskiem:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
GKS Katowice chce rozbudować swój marketing
GKS Katowice po 19 latach wraca do Ekstraklasy. Klub szuka wzmocnień na rynku transferowym, mowa tu o piłkarzach, ale planuje też rozbudować dział marketingu. Zarząd klubu z Górnego Śląska prowadzi rekrutację na pracownika działu marketingu i promocji na pełny etat w wielosekcyjnym klubie. Poszukiwany jest konkretnie fachowiec na stanowisko młodszego specjalisty ds. sponsoringu i marketingu.
Zakres obowiązków:
– realizacja świadczeń oraz projektów wynikających z obowiązujących umów sponsoringowych we współpracy z innymi działami klubu,
– kontrola i nadzór zapisów biznesowych,
– poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi sponsorami oraz partnerami biznesowymi,
– przygotowywanie ofert sponsorskich,
– negocjowanie warunków współpracy,
– monitorowanie i analizowanie efektywności działań sponsorskich.
Czego oczekuje klub od kandydata:
– wykształcenie kierunkowe lub podjęte studia z zakresu marketingu, zarządzania, komunikacji lub pokrewne,
– znajomość narzędzi i technik marketingowych oraz sponsoringu,
– dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B1),
– umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz znajomość narzędzi do zarządzania projektami.
Wynagrodzenie docelowo ma wynieść 3 500 – 3 800 zł netto.
Ponadto młodszy specjalista będzie miał dostęp do klubowej floty samochodowej i niezbędnych narzędzi pracy. Kolejny benefit to darmowy wstęp na każdy mecz drużyny piłkarskiej, siatkówki i hokeja na lodzie.
Proces rekrutacyjny:
1. Weryfikacja zgłoszeń
2. Krótka rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami
3. Rozmowa rekrutacyjna (ok. 45 min.) w siedzibie Klubu
4. Wybór kandydata bądź krótka dogrywka w formie online
Osoby zainteresowane tą ofertą, które spełniają wymagania, mogą wysłać CV oraz list motywacyjny na adres: biznes@gkskatowice.eu z dopiskiem PRACA GKS KATOWICE. Klub czeka na zgłoszenia do 4 lipca.
Link do oferty: https://www.gkskatowice.eu/n/oferta-pracy-w-gks-ie-katowice-4
fot. gkskatowice.eu