26.06.2024 06:21

InPost oficjalnym sponsorem Tour de France

Michał Kwiatkowski jest w składzie teamu Ineos Grenadiers na startujące w sobotę we Florencji Tour de France. Co ciekawe, to niejedyny polski akcent w tej prestiżowej rywalizacji kolarzy. Promocja marki we Włoszech i Francji Wiemy już zatem, że wyścig wystartuje z Florencji. A zanim rywalizacja dotrze do Francji, pierwsze trzy dni upłyną na zmaganiach we […]

InPost jest oficjalnym partnerem Tour de France

Michał Kwiatkowski jest w składzie teamu Ineos Grenadiers na startujące w sobotę we Florencji Tour de France. Co ciekawe, to niejedyny polski akcent w tej prestiżowej rywalizacji kolarzy.

Promocja marki we Włoszech i Francji

Wiemy już zatem, że wyścig wystartuje z Florencji. A zanim rywalizacja dotrze do Francji, pierwsze trzy dni upłyną na zmaganiach we Włoszech. Umożliwi to promocję marki InPost w tysiącach francuskich i włoskich miast, w których zlokalizowane są tysięce punktów PUDO i paczkomatów.

Komentarz prezesa InPost

Dla grupy InPost Francja jest jednym z najważniejszych rynków – obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch. Jesteśmy dumni, że możemy zostać partnerem Tour de France – najważniejszego wyścigu kolarskiego, a zarazem największego corocznego wydarzenia sportowego na świecie. Partnerstwo to przyczyni się do poszerzenia i pogłębienia świadomości wśród francuskich konsumentów i sprzedawców internetowych na temat naszego najlepszego w swojej klasie rozwiązania w zakresie dostaw e-commerce. Kolarstwo promuje zestaw wartości – w tym ekologiczny transport, pasję do rywalizacji i oczywiście szybkość. W InPost są to wartości, które wcielamy w życie każdego dnia – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost (cytat z inpost.pl).

fot. InPost

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski