InPost oficjalnym sponsorem Tour de France
Michał Kwiatkowski jest w składzie teamu Ineos Grenadiers na startujące w sobotę we Florencji Tour de France. Co ciekawe, to niejedyny polski akcent w tej prestiżowej rywalizacji kolarzy. Promocja marki we Włoszech i Francji Wiemy już zatem, że wyścig wystartuje z Florencji. A zanim rywalizacja dotrze do Francji, pierwsze trzy dni upłyną na zmaganiach we […]
Michał Kwiatkowski jest w składzie teamu Ineos Grenadiers na startujące w sobotę we Florencji Tour de France. Co ciekawe, to niejedyny polski akcent w tej prestiżowej rywalizacji kolarzy.
Promocja marki we Włoszech i Francji
Wiemy już zatem, że wyścig wystartuje z Florencji. A zanim rywalizacja dotrze do Francji, pierwsze trzy dni upłyną na zmaganiach we Włoszech. Umożliwi to promocję marki InPost w tysiącach francuskich i włoskich miast, w których zlokalizowane są tysięce punktów PUDO i paczkomatów.
Studiujesz roadbook tegorocznej Wielkiej Pętli @LeTour a tam logotyp polskiej firmy @InPostPL ! 😍🫶 chapeau bas Panie @RBrzoska pic.twitter.com/bThjrTqi3R
— Jarosław Marycz (@jaroslawmarycz) June 24, 2024
Komentarz prezesa InPost
– Dla grupy InPost Francja jest jednym z najważniejszych rynków – obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch. Jesteśmy dumni, że możemy zostać partnerem Tour de France – najważniejszego wyścigu kolarskiego, a zarazem największego corocznego wydarzenia sportowego na świecie. Partnerstwo to przyczyni się do poszerzenia i pogłębienia świadomości wśród francuskich konsumentów i sprzedawców internetowych na temat naszego najlepszego w swojej klasie rozwiązania w zakresie dostaw e-commerce. Kolarstwo promuje zestaw wartości – w tym ekologiczny transport, pasję do rywalizacji i oczywiście szybkość. W InPost są to wartości, które wcielamy w życie każdego dnia – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost (cytat z inpost.pl).
fot. InPost