21.06.2024 20:22

Sportowa woda ORLEN Superligi trafiła do sprzedaży

Nata Minerale rozszerza współpracę z Superligą, która rozpoczęła się z początkiem sezonu rozgrywkowego 2023/2024. Teraz światło dzienne ujrzał kolejny owoc współpracy. W sklepach dostępna jest woda Nata Aqua Minerale w specjalnej edycji Sport, która jest sygnowana przez Superligę.

Sportowa woda ORLEN Superligi trafiła do sprzedaży

Woda jest dostępna w butelkach o pojemności 0,7 litra, a w jej składzie znajdziemy szereg minerałów potrzebnych w życiu każdej aktywnej osoby. Produkt posiada korek typu sport cup, który ułatwia spożywanie wody podczas ćwiczeń. Na etykiecie Nata Aqua Minerale znajdziemy logotyp Superligi jako oficjalnej wody spółki zarządzającej rozgrywkami piłki ręcznej – ORLEN Superligą i ORLEN Superligą Kobiet.

Aktualnie woda jest dystrybuowana w sieciach sklepów w północnej Polsce, m.in. w Auchan, Leclerc, Borys, Merco oraz lokalnych sklepach. Z czasem produkt ma trafić również do punktów w innych częściach kraju.

– Dla firmy Nata Minerale to ważny krok dla pozyskania nowych klientów, którzy nie tylko kibicują piłkarzom i piłkarkom ręcznym, ale interesują się szeroko pojętym sportem. Wspieranie zarówno sportowców zawodowych jak i tych, którzy na co dzień uprawiają sport rekreacyjny to jest nasze ważne wyzwanie. Podpisując umowę z Superligą zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że warto wykorzystać ten kanał dystrybucji jako duże wsparcie marketingowe dla naszych produktów. Dlatego też powstała woda w pojemności 0,7l, w butelce z korkiem typu sport cup, z dedykowaną tej współpracy etykietą. Jestem przekonany, że nasz dział handlowy pójdzie za działem marketingowym i uda nam się wprowadzić produkty do tych ośrodków, gdzie piłka ręczna jest popularna – mówi Jan Zarębski, Prezes firmy Nata.

– Cieszę się, że współpraca z firmą Nata Minerale doczekała się kolejnego wspólnego projektu.  Najpierw logo Superligi znalazło się na etykietach standardowych produktów marki Nata. Teraz możemy pokazać światu nową edycję wody sportowej. To partnerstwo jest kolejnym przykładem tego, jak skutecznie budować portfel produktów i poprzez rozgrywki piłki ręcznej docierać do nowych odbiorców. Jestem pewny, że to dopiero początek tego, co możemy wspólnie zrobić w kolejnych sezonach ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet – mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z o.o.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing