100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2024 roku – liderką Iga Świątek
Piotr Zieliński z „Forbesa”, który opracował ranking, podaje, że aby wyłonić liderki tego zestawienia, przeanalizowano ponad 3,5 mln publikacji. Pierwsze miejsce zajmuje Iga Świątek. Znaczący wzrost wartości medialnej Zieliński natomiast dodaje: „Wartość medialna wszystkich badanych treści osiągnęła poziom 15,7 mld zł i przebiła ubiegłoroczną wartość 11 mld zł. Niekwestionowaną królową od trzech lat pozostaje Iga […]
Piotr Zieliński z „Forbesa”, który opracował ranking, podaje, że aby wyłonić liderki tego zestawienia, przeanalizowano ponad 3,5 mln publikacji. Pierwsze miejsce zajmuje Iga Świątek.
Znaczący wzrost wartości medialnej
Zieliński natomiast dodaje:
„Wartość medialna wszystkich badanych treści osiągnęła poziom 15,7 mld zł i przebiła ubiegłoroczną wartość 11 mld zł. Niekwestionowaną królową od trzech lat pozostaje Iga Świątek: od ubiegłego roku jej medialna wartość urosła niemal dwukrotnie. Na dalszych miejscach jest jednak sporo zaskoczeń – także dla samych bohaterek„
W najnowszym Forbes Women ranking najcenniejszych kobiecych marek osobistych:
– Natalia Kaczmarek miejsce 21 (również na okładce)
– Ewa Swoboda m.25
W kat. sport odpowiednio pozycja 4 i 5
Ranking wygrywa oczywiście @iga_swiatek👏👏👏 pic.twitter.com/TzeBGcB1XF— Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej (@MemorialKamili) June 20, 2024
Tenisistki mają znakomite pozycje
Oczywiście w pierwszej kolejności zwraca uwagę pozycja numer jeden Igi Świątek. Jednak nie jest to zaskoczenie, natomiast już obecność dwóch innych tenisistek w czołowej dziesiątce to fakt, który warto odnotować. Trzecie miejsce zajęła Magda Linette, a 5 – Magdalena Fręch. Pierwszą dziesiątkę zamyka również kojarzona ze sportem Anna Lewandowska.
Kaczmarek i Swoboda również zostały wyróżnione
Na dalszych pozycjach uplasowały się gwiazdy lekkoatletyki – Natalia Kaczmarek 21 miejsce (również na okładce), Ewa Swoboda – 25
fot. Forbes Women