19.06.2024 06:05

Pierwsza taka współpraca. Słynny producent piwa wszedł do świata piłki

Oficjalna strona angielskiej Premier League poinformowała o tym, że marka "Guinness" została oficjalnym piwem najwyższej, piłkarskiej klasy rozgrywkowej w Anglii. Umowa została zawarta na cztery lata i jest to pierwsza jak dotychczas taka współpraca w historii.

Udostępnij
Premier League nawiązała 4-letnią współpracę z jednym z największych producentów piwa na świecie – marką Guinness.

Producentem piwa Guinness jest brytyjska firma „Diageo”. Koncern powstał w 1997 roku, a dziś jest jednym z czołowych producentów alkoholi wysokoprocentowych na świecie.

Dużego zadowolenia z faktu podpisania 4-letniej umowy nie ukrywali najważniejsze osoby zarządzające marką piwa, jak i ich odpowiednicy w Premier League.

Premier League to najpopularniejsza liga piłkarska na świecie, zapewniająca niesamowitą okazję do kontynuowania sukcesu marki Guinness na całym świecie i łączenia się z nowymi społecznościami wokół okazji piłkarskich. Jestem szczególnie podekscytowany faktem, że marka może wykorzystać imponujący wzrost, jaki Guinness 0.0 odnotował od czasu swojej premiery, i wykorzystać nasz status Oficjalnego Piwa Bezalkoholowego Premier League, aby położyć podwaliny pod dalszą globalną ekspansję na całym świecie – powiedział o współpracy John Kennedy, prezes na Europę brytyjskiego koncernu Diageo.

To partnerstwo łączy dwie kultowe globalne marki, które są kochane przez społeczności na całym świecie i nie możemy się doczekać, aby wprowadzić piękne kufle do pięknej gry. Kiedy w sierpniu rozpocznie się pierwszy mecz, Guinness wykorzysta swoje międzynarodowe dziedzictwo w sporcie dzięki nowej kampanii docierającej do milionów fanów, którzy śledzą i cieszą się Premier League na swój własny, unikalny sposób na całym świecie – skomentował z kolei Stephen O’Kelly, dyrektor globalny marki Guinness.

Cieszymy się, że możemy współpracować z Guinnessem, światowym liderem „stoutów”, którego zespół konsekwentnie wykazuje się światowej klasy kreatywnością, innowacyjnością i opowiadaniem historii społeczności poprzez swój marketing w sporcie i szerzej. Z niecierpliwością czekamy na nawiązanie długoterminowej współpracy, która poprawi jakość oglądania meczów Premier League w pubach, barach i domach na całym świecie oraz ożywi magię, z której słynie Premier League – w takich słowach swój entuzjazm wyraził Will Brass, dyrektor handlowy Premier League.

fot. premierleague.com

Udostępnij
Jakub J

Jakub J