Aktualności 7 czerwca 2024

Kuchnia Vikinga nowym sponsorem reprezentacji Polski

Kuchnia Vikinga rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Czołowy catering dietetyczny w kraju został sponsorem reprezentacji, a także sponsorem strategicznym polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej.

Współpraca z klubami Ekstraklasy

Kuchnia Vikinga działa aktywnie w polskim sporcie z myślą o zwiększeniu rozpoznawalności marki i ugruntowaniu swojej pozycji biznesowej. W ostatnich latach marka wspierała między innymi dwa kluby występujące w PKO BP Ekstraklasie – Jagiellonię Białystok, czyli nowego mistrza Polski i  Piasta Gliwice.

Tytuł „Oficjalny Catering Dietetyczny reprezentacji Polski”

Teraz firma będzie oficjalnym sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Umowa została zawarta na dwa lata z możliwością przedłużenia o kolejne 24 miesiące. Kuchnia Vikinga zyskała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Cateringu Dietetycznego reprezentacji Polski„.

Gdzie może się reklamować nowy sponsor?

Na mocy umowy Kuchnia Viking może liczyć na 7-minutową ekspozycję na bandach LED w trakcie meczów domowych i na ściankach sponsorskich oraz obecność shake’ów z oferty firmy podczas konferencji prasowych.

Komentarz przedstawiciela firmy

Z wielką dumą rozpoczynamy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Widzimy ogromny potencjał, jaki drzemie w tej dyscyplinie w naszym kraju. Blisko pół miliona zawodników i zawodniczek z całej Polski trenuje w klubach zrzeszonych w PZPN. Piłka nożna to także liczna, zaangażowana społeczność, a występy naszej reprezentacji śledzą regularnie miliony kibiców. Chcemy wesprzeć rozwój piłkarzy, ale także wykorzystać tę współpracę w celu dalszego rozwijania działalności biznesowej. Każdego dnia dostarczamy paczki do 40 tys. klientów w kraju. Naszą ambicją jest to, żeby europejska stolica diet pudełkowych była zlokalizowana w BiałymstokuŁukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.

Zaangażowanie w piłkę nożną dzieci i młodzieży

Kuchnia Vikinga będzie ponadto Sponsorem Strategicznym Polskiej Piłki Dziecięcej i
Młodzieżowej. Nawiązaną z PZPN współpracę firma intensywnie wykorzysta w projektach promujących świadome i zdrowe odżywianie.

Jesteśmy marką, która bardzo dużą wagę przykłada do odpowiedzialności społecznej, dlatego jako pierwsi w historii podejmiemy się ambitnego zadania strategicznego wsparcia polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej. Widzimy naturalną synergię między sportem i edukacją w zakresie zdrowego odżywiania, dlatego z wielką satysfakcją będziemy promować właściwe nawyki żywieniowe wśród setek tysięcy najmłodszych piłkarzy i piłkarek w całym kraju. W ramach współpracy przekażemy też blisko milion złotych rocznie na nagrody dla dzieci biorących udział w programach Polskiego Związku Piłki Nożnej pod hasłem „Piłka dla wszystkich” – dodaje Łukasz Dawidziuk.