Aktualności 6 czerwca 2024

Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickersa

Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickersa, w której wystąpiły gwiazdy światowego futbolu, piłkarze Realu Madryt i Arsenalu: Luka Modrić i Bukayo Saka.

Chęć uniknięcia “przypałów”

Dwaj znani piłkarze i Snickers® chcą oswoić “przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców, które mają zaangażować konsumentów w komunikację futbolową marki. Od początku czerwca przez kolejne osiem tygodni, marka dzieli się sportowymi emocjami i
prowadzi szeroko zakrojoną wizerunkową kampanię digitalową.

Specjalny spot reklamowy

Elementem kampanii jest spot reklamowy, którego akcja rozgrywa się w salonie fryzjerskim. Klient, który jest strzyżony, jest jednocześnie głęboko pochłonięty oglądaniem meczu piłki nożnej. W momencie, gdy pada gol dla jego drużyny, wyskakuje z ekscytacją z fotela. W efekcie fryzjer niefortunnie obcina mu pasmo włosów. “Przypał” kwituje pracownik grany przez Bukayo Saka. Rozwiązanie w postaci batona Snickers wręcza asystent fryzjera – czyli Luka Modrić. Finał jest zgodny z hasłem kampanii: Co za przypał! Zjedz Snickers!

Przesłanie spotu

Wiemy, że kibicom nie zawsze się wszystko udaje, dlatego chcieliśmy zwrócić uwagę na takie właśnie sytuacje, a kto lepiej je oceni niż dwa gorące nazwiska ze świata piłki nożnej? Nasza kampania z przymrużeniem oka zachęca fanów piłki do śmiania się ze swoich błędów oraz sięganie po Snickers®, aby poczuć smak satysfakcji i poprawić sobie nastrój w chwilach, gdy chcemy schować głowę w piasek – komentuje Agata Nykowska, Senior Brand Marketing Manager w Mars Polska.

Specjalne formaty wideo

W ramach kampanii przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w kampanii digital. Aktywacja jest planowana również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTubie oraz w aplikacji TVP Sport.   Za stworzenie kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja The&Partnership, a za jej adaptację Eg+, które współtworzyło również kreacje graficzne nowej kampanii Snickers® wraz z Brandcomm. Za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words Group.

fot. Snickers