Zbigniew Boniek nowym ambasadorem Pilot WP
O tym, że ikona polskiej piłki została ambasadorem i twarzą darmowej telewizji online Pilot WP poinformowała "Wirtualna Polska" w oficjalnym komunikacie na swojej stronie internetowej.
Pilot WP rozpoczyna nową współpracę wizerunkową. Od 3 czerwca usługę promuje doskonale znany z piłkarskiego świata Zbigniew Boniek. Wystąpi w kampanii i materiałach promocyjnych skierowanych do miłośników sportu.
Pilot WP oferuje szeroki wachlarz kanałów telewizyjnych, w których można oglądać transmisje z wydarzeń sportowych w różnych dyscyplinach, takich jak ligi piłkarskie czy żużlowe, dostępne na kanałach Eleven Sports czy zbliżające się w tym roku Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, dostępne na kanałach TVP. Platforma umożliwia oglądanie telewizji na życzenie, bez konieczności korzystania z kabla czy anteny, więc w okresie wakacji może stać się idealnym rozwiązaniem dla kibiców. Pilot WP to miejsce dla wszystkich fanów sportu, zarówno młodszych, jak i starszych, dlatego rozpoznawalny przez wszystkie pokolenia Zbigniew Boniek, niekwestionowany autorytet i synonim sukcesu sportowego, idealnie wpisał się w jego wizerunek.
– Zbigniew Boniek to człowiek wyrazisty i działający na własnych zasadach, dokładnie tak, jak Pilot WP, w którym użytkownicy sami wybierają dogodne pakiety według własnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że ikona piłki nożnej, jaką jest Zbigniew Boniek, pomoże nam uwypuklić atuty platformy i przyciągnąć do nas kolejnych, zadowolonych użytkowników, zgodnie z naszym hasłem: „Pilot WP, kto ma, ten rządzi” – mówi Piotr Stanoch, Director of Subscriptions Marketing & Growth w Audiotece Group.
Za realizację materiałów reklamowych do najnowszej kampanii Pilota WP odpowiada Paulina Skóra – Head of Design w Audiotece Group wraz z zespołem: Luizą Wójcik, Mileną Madziar oraz Maciejem Małkiewiczem. Spoty powstały we współpracy z agencją kreatywną Mind Productions zajmującą się produkcją wideo, fotografią i tworzeniem treści reklamowych, z której przy projekcie pracowali: reżyser – Dawid Ziemba oraz producenci – Artur Strączek i Kuba Kapała. We współpracę zaangażowana była również agencja marketingu Arskom.
– Współpraca ze Zbigniewem Bońkiem podczas tworzenia nowej kampanii Pilota WP była czystą przyjemnością. Wspólne starania zaowocowały kreatywnym projektem, który może zaskoczyć i pokazać legendę piłki nożnej w zupełnie nowej odsłonie. Cieszę się, że mogliśmy połączyć nasze siły i stworzyć coś inspirującego – mówi Paulina Skóra, Head of Design w Audioteka Group.
Pilot WP to najpopularniejsza w Polsce platforma do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online. Umożliwia oglądanie ponad 100 kanałów telewizyjnych, a także transmisji sportowych na żywo. W ofercie Pilota WP dostępne są stacje ogólnotematyczne, informacyjne, filmowe, sportowe oraz przeznaczone dla najmłodszych. Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikację na platformy Android i iOS, w przeglądarkach internetowych oraz z wykorzystaniem Chromecast i Airplay. Pilot WP posiada również aplikacje przeznaczone na telewizory LG Smart TV, Samsung Smart TV, telewizory z systemem Vestel oraz na platformę Android TV.
Szykujesz się na najbliższy piątek? 🧐 Łap za Pilota i oglądaj w TVP1 pierwszy mecz towarzyski Polska – Ukraina 7 czerwca już o 20:45⚽️
👉 Wybierz telewizję na swoich zasadach jak chcesz i gdzie chcesz – jak Zbigniew Boniek i kibicuj razem z nami! >> https://t.co/TnQ4943yLj pic.twitter.com/DCkmfPsqb1
— Pilot WP (@PilotWP_) June 4, 2024
fot. wp.pl