Robert Lewandowski globalnym ambasadorem Zalando
Zalando, wiodąca europejska platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia, która chce inspirować ludzi do odkrywania i wyrażania siebie poprzez sport, właśnie uruchomiła nową kampanię „Your best is yet to come”(„To, co najlepsze, jeszcze przed nami”). Zachęca klientów do odważnego uprawiania różnych dyscyplin sportu bez obaw przed porażką. Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem tej marki. […]
Zalando, wiodąca europejska platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia, która chce inspirować ludzi do odkrywania i wyrażania siebie poprzez sport, właśnie uruchomiła nową kampanię „Your best is yet to come”(„To, co najlepsze, jeszcze przed nami”). Zachęca klientów do odważnego uprawiania różnych dyscyplin sportu bez obaw przed porażką. Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem tej marki.
Kto dołączył do kampanii Zalando wraz z Lewandowskim?
Właśnie współpracę z Zalando nawiązało kilka gwiazd: nie tylko Robert Lewandowski, ale też Alexia Putellas, kapitan kobiecej drużyny FC Barcelona Femení i reprezentacji Hiszpanii, zdobywczyni Złotej Piłki; znana fanom mody i fitnessu Caro Daur; gwiazda e-sportu Ebru Önal, a także nominowany do nagrody Grammy artysta Pusha T. Przesłaniem firma jest zachęta do uprawiania sportu bez strachu przed osądem, z naciskiem na to, by po prostu dać z siebie wszystko. Kampania wskazuje na to, że bycie aktywnym w sporcie, w jakiejkolwiek roli, ma pozytywny wpływ zarówno na zdrowie fizyczne, jak i psychiczne i pomaga ludziom wyrazić siebie w większym stopniu niż wtedy, gdy ze sportu się rezygnuje.
Komentarz kapitana reprezentacji Polski
Robert Lewandowski, napastnik Barcelony i polskiej kadry, komentuje:
– Współpraca z Zalando przy kampanii „Your best is yet to come” była wspaniałym doświadczeniem. Jest ona zbieżna z moim przekonaniem, że sport to nie tylko rywalizacja, ale ciągłe doskonalenie się i osiąganie nowych szczytów bez strachu przed porażką. W piłce nożnej, tak jak w życiu, chodzi o to, aby iść naprzód i doskonalić się każdego dnia. Ta kampania przypomina nam, że nasze najlepsze chwile są jeszcze przed nami, jednocześnie zachęcając każdego do zaakceptowania wzlotów i upadków swojej sportowej podróży (cytat ze strony Zalando).
Inkluzywne działania
Zalando dąży do stworzenia inkluzywnych i prawdziwie zróżnicowanych produktów dla niedoreprezentowanych grup, uznając, że znalezienie modnej, funkcjonalnej i niedrogiej odzieży sportowej nadal stanowi poważne wyzwanie dla osób niepełnosprawnych, Dlatego wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję Adaptive Sports za pośrednictwem marek własnych Pier One Sports i Even&Odd active. Premiera już w czerwcu, Zalando nawiązało współpracę z Ottobock, światowym liderem w dziedzinie technologii zdrowotnych i protetyki, aby wymieniać się spostrzeżeniami i opiniami w celu tworzenia projektów i ubrań, które najlepiej ich wspierają.
Przykładem nadchodzących zmian są legginsy, w których jedna nogawka jest skrócona i wykończona gumką, aby utrzymać ją na miejscu i poprawić komfort dla osób z amputacją powyżej kolana. Zalando zaprosiło niepełnosprawną sportsmenkę Fionę Pinar Batalla do udziału w kampanii, w której ona z dumą prezentuje pionierską kolekcję odzieży sportowej. Kampania „Your best is yet to come” rozpoczęła się 1 czerwca i potrwa 12 tygodni na wszystkich rynkach Zalando w wielu formatach: OOH, DOOH, Social Paid, Onsite, App, Newslettery i na własnych kanałach społecznościowych.