Sport For Brands 2024: topowi eksperci odkryją kulisy największych projektów sponsoringowych
10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu, ponad 20 czołowych prelegentów i integracja branży sportowo-biznesowej. Już 4 czerwca w stolicy Dolnego Śląska odbędzie się IV edycja konferencji Sport For Brands. W programie, m.in. wystąpienia przedstawicieli Superbet Polska, PZPN czy zondacrypto. Partnerem medialnym wydarzenia jest portal SportMarketing.pl.
Sport For Brands to kolejna inicjatywa Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, organizatora najważniejszych wydarzeń dla środowiska sportu i biznesu sportowego. Wrocławska konferencja jest projektem unikalnym w skali całego rynku ze względu na poruszaną tematykę i format wystąpień. Ukierunkowana na zagadnienia sponsoringu sportowego, prezentuje jego wieloformatowość oraz szerokie możliwości zastosowania poprzez ukazanie dwóch perspektyw – sponsora i sponsorowanego.
Jak mówią organizatorzy, głównym założeniem SFB jest propagowanie wiedzy, promocja dobrych praktyk, ale też inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania. To również okazja do integracji, nawiązania nowych kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń. Co roku wydarzenie gromadzi kilkuset przedstawicieli branży z całej Polski.
Praktyczna formuła, topowi eksperci
W ramach IV edycji Sport For Brands na scenie pojawi się ponad 20 prelegentów reprezentujących największe marki sponsorujące sport oraz sponsorowane podmioty. Zaproszeni eksperci przedstawią łącznie 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania sponsoringu, jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych oraz społecznych.
W programie wydarzenia znaleźć można między innymi temat przygotowania strategii wejścia w sponsoring sportu, który omówi Agata Fit (Head of Customer Experience Department zondacrypto) na przykładzie działań lidera branży kryptowalut – firmy zondacrypto. Wywodząca się z polski marka w zeszłym roku przebojem wkroczyła w świat sponsoringu, a na swoim koncie ma już m.in. współpracę z Juventusem Turyn czy legendarnym wyścigiem kolarskim Giro d’Italia.
Z kolei o tym, czy kreatywny sponsoring w ogóle się opłaca i jak niestandardowe działania sponsoringowe wpływają na wizerunek i pozycjonowanie marki, opowiedzą przedstawiciele Superbet Polska. Prężnie rozwijający się bukmacher to niekwestionowany mistrz wychodzenia poza schematy. W swoim portfolio ma przełomową współpracę z Lechem Poznań czy zaangażowanie w popularyzację sportów niszowych, takich jak dart.
W agendzie nie zabraknie również wątku działań na rynku lokalnym. O partnerstwie MPWiK Wrocław z organizacjami sportowymi porozmawiają reprezentanci wrocławskiego środowiska sportowo-biznesowego: Katarzyna Ziobro (Prezeska Zarządu Ślęzy Wrocław), Patryk Załęczny (Prezes Zarządu WKS Śląsk Wrocław), Sebastian Bednarz (Prezes Zarządu WKS Śląsk Wrocław Amp Futbol) i Piotr Sakson (Koordynator kampanii #PijKranówkę MPWiK S.A. we Wrocławiu).
Sport For Brands to nie tylko case studies. Podczas konferencji będzie miała także miejsce debata na temat kształtowania przyszłości polskiego sportu i roli marek w procesie jego finansowania. Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się: Kazimierz Wierzbicki (Właściciel TREFL S.A.), Szymon Gawryszczak (Członek Zarządu Totalizatora Sportowego), dr hab. Tadeusz Stefaniak (Rektor AWF Wrocław) i Wojciech Bochnak (Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego).
Networking i integracja branży sportowo-biznesowej
Podczas wrocławskiego wydarzenia uczestnicy będą mogli skorzystać z dedykowanej przestrzeni networkingowej, czy też opcji umawiania spotkań 1:1 umożliwiającej dotarcie do konkretnych osób i nawiązanie nowych relacji branżowych. Jak deklarują Organizatorzy, Sport For Brands to miejsce nie tylko dla największych podmiotów, ale również dla tych mniejszych, które obecnością na konferencji, mają szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją rolę w ekosystemie sportowym.
Po więcej informacji na temat wydarzenia zapraszamy na stronę Stowarzyszenia Sport Biznes Polska: https://sbpolska.pl/sport-for-brands-2024/