26.05.2024 19:18

Hankook Tire na dłużej sponsorem Ligi Europy i Ligi Konferencji

Hankook Tire, czyli producent opon o o globalnej marce, najdłużej działający partner Ligi Europy, podpisał nową wielosezonową umowę z UEFA, która ma obowiązywać do sezonu 2026/27. Zaangażowanie Laufenn i iON UEFA ogłosiła, że jej wieloletni partner Hankook Tire będzie w dalszym ciągu sponsorem europejskich pucharów. Na mocy umowy druga marka Hankook, Laufenn, która jest partnerem […]

Hankook - screen

Hankook Tire, czyli producent opon o o globalnej marce, najdłużej działający partner Ligi Europy, podpisał nową wielosezonową umowę z UEFA, która ma obowiązywać do sezonu 2026/27.

Zaangażowanie Laufenn i iON

UEFA ogłosiła, że jej wieloletni partner Hankook Tire będzie w dalszym ciągu sponsorem europejskich pucharów. Na mocy umowy druga marka Hankook, Laufenn, która jest partnerem Ligi Europy od 2012 roku, będzie sponsorem Ligi Konferencji, a firma specjalizująca się w produkcji opon do pojazdów elektrycznych iON będzie obecna w obu rozgrywkach.

Moc atrakcji

W wyniku tej prolongaty umowy południowokoreańska firma będzie miała różne prawa sponsorskie i benefity, w tym maskotki sędziowskie, które angażują młodych kibiców we współpracę z Fundacją na rzecz Dzieci UEFA (tak jak miało to miejsce w przypadku finału w Dublinie i będzie miało miejsce w przypadku finał w Atenach 29 maja). Liczne inicjatywy cyfrowe na kanałach cyfrowych UEFA i Hankook mają w większym stopniu niż do tej pory zaangażować fanów piłki nożnej.

Ideą, by do tego doprowadzić, jest wprowadzenie losowania biletów premium za pośrednictwem mikrostrony hankook.win. To da kibicom możliwość przeżycia niezapomnianych wrażeń na niektórych z najbardziej kultowych stadionów w Europie. Firma Hankook będzie także w dalszym ciągu sponsorować prezentacje gracza meczu po obu finałach.

Komentarze przedstawicieli UEFA i Hankook Tire

Poniżej cytujemy wypowiedzi, które zostały zamieszczone na stronie UEFA:

Jesteśmy podekscytowani, że firma Hankook, najdłużej działający sponsor Ligi Europy, pozostanie partnerem przez następne trzy sezony zarówno w LE, jak i LK, tym bardziej że wkraczamy w nową erę formatu fazy ligowej naszych zmagań. Nie możemy się doczekać, aby wykorzystać nasze owocne relacje, które utrzymujemy od ponad dziesięciu lat, by jeszcze bardziej podnieść poziom doświadczeń fanów, jednocześnie zwiększając nasze wzajemne zaangażowanie w zaangażowanie społeczności – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA.

Do kogo dołącza Hankook?

Marki Hankook, Laufenn i iON będzie można zobaczyć też w reklamach czy podczas wywiadów telewizyjnych i konferencji prasowych przed i po meczach europejskich pucharów. Hankook dołącza do Decathlon, Just Eat Takeway.com, Strauss i Swissquote jako sponsor Ligi Europy i Ligi Konferencji w sezonach 2024–2027.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski