TVP Sport znowu na czele najbardziej opiniotwórczych mediów
Najnowszy raport Instytutu Monitorowania Mediów IMM za kwiecień pokazuje, że TVP Sport w dalszym ciągu jest liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów o tematyce sportowej w naszym kraju. Jak często cytowane jest TVP Sport? Z badań wynika, że w sieci pojawiło się blisko 1,1 tysiąca powołań na informacje redakcji TVP Sport. Ten portal już w kolejnym […]
Najnowszy raport Instytutu Monitorowania Mediów IMM za kwiecień pokazuje, że TVP Sport w dalszym ciągu jest liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów o tematyce sportowej w naszym kraju.
Jak często cytowane jest TVP Sport?
Z badań wynika, że w sieci pojawiło się blisko 1,1 tysiąca powołań na informacje redakcji TVP Sport. Ten portal już w kolejnym miesiącu utrzymał pozycję lidera w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów sportowych w Polsce. Dodajmy, że w kwietniu treści przygotowane przez TVP Sport były cytowane 1071 razy. W marcu natomiast materiały opublikowane przez dziennikarzy tej redakcji były w cytowane aż 1525 razy.
Kto na kolejnych miejscach?
TVP Sport wyprzedziło w tym zestawieniu takie redakcje jak Meczyki.pl, SportoweFakty.wp.pl, Przegląd Sportowy i KanalSportowy.pl.
fot. Instytut Monitorowania Mediów