Iker Casillas w kampanii Hisense na EURO 2024
Od pewnego czasu widzimy, że Iker Casillas, były znakomity bramkarz Realu Madryt i reprezentacji Hiszpanii, jest rozchwytywany przez firmy, które chcą wykorzystać jego wizerunek w swoich działaniach marketingowych. Tym razem wybór padł na Hisense.
Hisense jest światowym potentatem jeśli chodzi o dostawy sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Firma oferuje różne produkty: multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. Hisense zajmuje także 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów w 2023 roku i nie ustaje w ciągłym rozwoju. Wymowne, że teraz działa w ponad 160 krajach.
Dołączy do Neuera
Hisense specjalizuje się w produkcji urządzeń domowych, a teraz nawiązuje współpracę z Ikerem Casillasem i innym triumfatorem mundialu Manuelem Neuerem w ramach kampanii „Beyond Glory” UEFA EURO 2024. Casillas będzie miał teraz status międzynarodowego ambasadora marki Hisense, wesprze kampanię firmy i rozpropaguje kultową serię produktów. To ciekawe, że Hisense stawia na współpracę z najlepszymi bramkarzami w XXI wieku. Jest to przemyślana strategia.
Big news! #Hisense welcomes legendary goalkeeper @IkerCasillas to our 'BEYOND GLORY' UEFA EURO 2024™ campaign alongside @Manuel_Neuer. Get ready for exciting events and top-notch technology on our 'Hisense BEYOND GLORY Tour' across five host cities. https://t.co/ver30g3KMj
— HisenseInternational (@HisenseIntl) May 20, 2024
Komentarz Casillasa
– Jestem zachwycony możliwością współpracy z firmą Hisense i dołączenia do kampanii „Beyond Glory”, która pozwala na uhonorowanie najlepszych bramkarzy świata. Reputacja zwycięskiego bramkarza oparta jest na jego niezawodności. Cieszę się z zaproszenia od Hisense, dzięki któremu będę mógł pełnić funkcję międzynarodowego ambasadora, reprezentując firmę, której zaufali klienci ze względu na tworzenie innowacyjnej technologii, która sprawia, że ich życie staje się lepsze – powiedział Hiszpan.
Hisense jest oficjalnym partnerem EURO w Niemczech. Podczas trasy „Hisense BEYOND GLORY Tour” prezentuje innowacyjne technologie wyświetlania obrazów. Ma to zapewnić komfortowe oglądanie meczów. W ramach tej akcji można zobaczyć też najnowsze inteligentne urządzenia domowe.
fot. Hisense