17.05.2024 16:20

W sklepie Barcelony pojawiły się nowe… manekiny. Są częścią nowej kampanii

FC Barcelona kontynuuje swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności i integracji, prezentując w swoich sklepach nowe inkluzywne manekiny. Celem tej akcji jest odzwierciedlenie różnorodności społeczeństwa poprzez reprezentowanie pełnej różnorodności ciał, zdolności i niepełnosprawności.

W sklepie Barcelony pojawiły się nowe… manekiny. Są częścią nowej kampanii

Historycznie rzecz biorąc, manekiny przedstawiały ideał piękna, utrwalając stereotypy i wykluczały wiele osób, które nie czuły się reprezentowane. FC Barcelona chce promować alternatywny pogląd, że sport jest korzystny dla każdego, niezależnie od jego kondycji fizycznej.

Od piątku 17 maja w sklepach Barcelony na Spotify Camp Nou, Passeig de Gracia, Canaletas, La Maquinista i Madrycie odwiedzający będą mogli znaleźć w pełni zintegrowane manekiny na wózkach inwalidzkich z protezami nóg i ramion. Ponadto pojawiły się manekiny z okularami sportowymi na receptę i implantami, a także inne modele w większym rozmiarze.

Inicjatywa ta, promowana jest przez dział Różnorodności, Równości i Integracji FC Barcelona, ​​wraz z obszarami Barça Identity i BLM, ma na celu naturalne zintegrowanie ewolucji obecnego społeczeństwa w postaci nowych manekinów. One dokładniej odzwierciedlają prawdziwą różnorodność, tak aby więcej ludzi czuło się w tym, a ostatecznym przesłaniem jest to, że odzież sportowa i moda są dla każdego.

Nie będą to działania jednorazowe, ale inkluzywne manekiny znajdą się we wszystkich sklepach Barcy i ostatecznie staną się częścią ich wizerunku.

fot. FC Barcelona

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing