Współpraca Davida Beckhama z Hugo Bossem na wiele lat
David Beckham jest "kurą znoszącą złote jaja". Były piłkarz Manchesteru United czy Realu Madryt, a obecnie właściciel Interu Miami ma status ikony marketingu sportowego. Nie może więc dziwić, że tym razem postawiła na niego luksusowa marka - Hugo Boss.

Beckham zaangażowany w projektowanie
Znamy już założenia współpracy. Anglik wraz z tą firmą ma rozwijać kolekcje Boss Menswear przez dłuższy czas. Beckham może czuć się wyróżniony, bo do tej pory nie zdarzyło się, by doszło do tego typu współpracy z Boss Menswear. W tej kooperacji chodzi oczywiście o projektowanie. W planach są kapsułowe i sezonowe kolekcje. Przedstawiciele Hugo Boss uważają, że mający duże rozeznanie w modzie Beckham pomoże firmie w opracowaniu odpowiedniej koncepcji i w całym procesie projektowania.
Kiedy premiera kolekcji?
Boss postara się, by przy projektowaniu uwzględniono zarówno niepowtarzalny styl Beckhama, jak i idee przyświecające marce. Firma wymienia takie aspekty jak zaangażowanie w doskonałość, najwyższą jakość i wyjątkowy design. Męska odzież, która powstanie w wyniku tej współpracy, ma być zróżnicowana: formalna i casualowa.
Prezentacja pierwszej kolekcji ma odbyć się na wiosnę/lat0 2025 roku. Beckham jednak do tego czasu bynajmniej nie będzie próżnował. W najbliższym czasie wystąpi bowiem w globalnej kampanii Hugo Bossa, którą zaplanowano na jesień/zimę bieżącego roku.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
Sport Marketing & Business Forum 2025: Marketing sportowy bez tajemnic – emocje, które tworzą lojalność
W czerwcu 2025 roku, Warszawa stanie się centrum wymiany wiedzy i doświadczeń dla marketerów, PR-owców oraz liderów branży sportowej podczas konferencji Sport Marketing & Business Forum. Wydarzenie, zaplanowane na 17 czerwca 2025 roku, ma na celu zgromadzenie ekspertów i praktyków, którzy chcą kształtować przyszłość marketingu sportowego w Polsce.



