Szymon Marciniak z kolejną współpracą ambasadorską
„Niezmiernie miło nam poinformować, że najlepszy sędzia piłkarski na świecie Szymon Marciniak został oficjalnym partnerem i ambasadorem drużyny piłkarskiej i marki Wikęd Luzino” – czytamy na Facebooku tego klubu.
WIKĘD to polskie przedsiębiorstwo, które ma siedzibę na Pomorzu w Luzinie. Znane jest z produkcji drzwi zewnętrznych: stalowych i aluminiowych, a także okien oraz stolarki aluminiowej. Nazwa tej firmy pochodzi od nazwisk właścicieli: Grzegorza Wiśniewskiego i Rafała Kędziory. Fabryka w Luzinie odpowiada za stolarkę otworową. W 2018 roku doszło do rebrandingu. Od tej pory WIKĘD jest sponsorem tytularnym trzecioligowej drużyny piłkarskiej KTS-K WIKĘD Luzino.
Z analizy dokonanej przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. w przypadku drzwi zewnętrznych i wewkątrzklatkowych wynika, że WIKĘD funkcjonuje dobrze we współdziałaniu producentów i fachowców-montażystów.
Współpraca z Marciniakiem pomoże klubowi piłkarskiemu?
„Współpraca z Szymonem Marciniakiem, który staje się ambasadorem marki WIKĘD, otwiera przed nami zupełnie nowe możliwości. Jego renoma oraz doświadczenie doskonale korespondują z wartościami, jakimi kieruje się WIKĘD – solidnością i profesjonalizmem. Liczymy, że ta współpraca przyniesie nowe perspektywy rozwoju dla drużyny piłkarskiej Wikęd Luzino. Połączenie sił z renomowanym sędzią piłkarskim, Szymonem Marciniakiem, zapowiada wzrost prestiżu i sukcesów. Jesteśmy gotowi na wyzwania, jakie niesie przed nami ta fascynująca współpraca! – czytamy na profilu firmy WIKĘD na Facebooku.
Poniżej prezentujemy materiał promocyjny z udziałem Szymona Marciniaka:
Specjalna konferencja prasowa
Firma WIKĘD kreatywnie podeszła do współpracy z Szymonem Marciniakiem. Sędzia prowadzący regularnie mecze w Polsce i na arenie międzynarodowej na specjalnej „konferencji prasowej” podaje argumenty, które przekonały go, by zdecydować się na tę współpracę:
To specjalne oświadczenie (oczywiście z przymrużeniem oka) pokazuje, że firma miała na celu w krótkim, niespełna minutowym klipie „sprzedać” odpowiedni przekaz. Warto zaznaczyć, że Marciniak podejmuje tym samym współpracę z przedsiębiorstwem, które, mówiąc szczerze, do tej pory nie było znane powszechnie w Polsce. Co ciekawe, naszemu eksportowemu arbitrowi na nagraniach towarzyszy Paweł Orleański, dziennikarz telewizyjny, chociażby prowadzący od kilkunastu lat program popularnonaukowy „Galileo” w TV4.
fot. Wikęd Luzino