Rexona oficjalnym partnerem Polskiej Siatkówki
Polski Związek Piłki Siatkowej ogłosił kolejną głośną współpracę. Nowym partnerem została Rexona.
Rexona, czyli światowy lider w kategorii produktów służących do higieny osobistej oficjalnie nawiązał współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Od teraz logo tej znanej marki pojawi się na wszystkich obiektach podczas rozgrywek siatkarskich w naszym kraju, licznych materiałach marketingowych, jakie są udostępniane przez związek, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych i oczywiście na stronie internetowej PZPS, która jest chętnie odwiedzana przez kibiców.
Na dodatek Rexona otrzymała w tym momencie możliwość do wykorzystywania wizerunku zawodników i logo PZPS oraz Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. To niewątpliwie bardzo dobry ruch ze strony marki, ponieważ siatkarze są niezwykle lubiani i cenieni przez kibiców. Trzeba tu podkreślić fakt, że nasi reprezentanci już trzykrotnie wygrywali mistrzostwo świata. Najpierw miało to miejsce w 1974 roku, a następnie po długich latach nastąpiła nieuchronna dominacja Polskiej Siatkówki. Biało-Czerwoni byli najlepsi na świecie w 2014 i 2018 roku. Teraz Polacy stają przed wielką szansą walki o triumf na Igrzyskach w Paryżu.
Warto też wspomnieć, że Rexona należy do koncernu Unilever, który jest jednym z największych na świecie producentów żywności, kosmetyków i środków czystości. Teraz zostaje on partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Ta współpraca ma podkreślać zaangażowanie wspomnianej marki w rozwój sportu w naszym kraju.
Start współpracy Rexona & Polska Siatkówka 🏐🤝
Od dziś marka Rexona wspiera naszych siatkarzy i siatkarki. Poczujcie energię oraz emocje, które przynosi każdy mecz z Rexoną. Razem sprawimy, że nasze drużyny będą grać jeszcze pewniej! #Rexona #PolskaSiatkówka #Wsparcie pic.twitter.com/a21xIYgU4z
— POLSKA SIATKÓWKA (@PolskaSiatkowka) May 8, 2024
fot. Polska Siatkówka