08.05.2024 15:49

Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał sponsoringu – poznaj program konferencji Sport For Brands 2024

Już 4 czerwca we Wrocławiu (Hotel DoubleTree by Hilton odbędzie się Sport For Brands, jedyna w Polsce konferencja w całości skupiająca się na temacie sponsoringu sportowego. Podczas wydarzenia na scenie zagoszczą duety przedstawicieli sponsorów i sponsorowanych, którzy na swoim przykładzie zaprezentują możliwości wykorzystania sponsoringu w codziennych działaniach. Portal "SportMarketing.pl" będzie patronem medialnym tego wydarzenia.

Juz 4 czerwca odbędzie się konferencja Sport For Brands

W programie konferencji znajdą się między innymi: 

  • Strategia wejścia w sponsoring sportu – jak profesjonalnie zaplanować promocję marki w połączeniu z realizacją celów biznesowych?
  • Kreatywność w sponsoringu – wpływ i efekty niestandardowych działań sponsoringowych na wizerunek i pozycjonowanie marki w sporcie
  • Event marketing w strategii komunikacji marki – w jaki sposób poprzez wydarzenia sportowe budować świadomość marki i pozyskiwać nowych klientów?
  • Sponsoring małych i dużych obiektów sportowych w Polsce – jakie czynniki i elementy wpływają na decyzję marek o zaangażowaniu we współpracę?

TUTAJ MOŻNA ZNALEŹĆ SZCZEGÓŁOWY PROGRAM KONFERENCJI:

Głównym założeniem SFB jest propagowanie wiedzy, promocja dobrych praktyk, ale też inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania. Na przykładzie najciekawszych projektów ostatnich miesięcy organizatorzy zaprezentują skuteczne i kreatywne sposoby wykorzystania potencjału sponsoringu sportowego w różnych ujęciach.

20 prelegentów i 10 case studies prezentujących przykłady skutecznego i kreatywnego wykorzystanie potencjału sponsoringu sportowego. W ciągu jednego dnia na scenie Sport For Brands wystąpią wspólnie eksperci reprezentujący największe marki sponsorujące sport oraz przedstawiciele sponsorowanych podmiotów.

Dla zainteresowanych przygotowano trzy warianty uczestnictwa: 

  • Pakiet Standard – cena dla byłych uczestników 499 zł netto/cena regularna 599 zł netto,
  • Pakiet Premium – cena dla byłych uczestników 1299 zł netto/cena regularna 1399 zł netto,
  • Pakiet Online – cena dla byłych uczestników 149 zł netto/cena regularna 199 zł netto

Liczba dostępnych pakietów na wydarzenie jest ograniczona. 65% miejsc zostało już zarezerwowanych!

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing