Czas na IV Konferencję Sport For Brands 2024
Konferencja Sport For Brands to unikalne wydarzenie nie tylko w kalendarzu Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, ale i w skali całego rynku biznesu sportowego w Polsce! Już 4 czerwca 2024 r. ponownie świat sportu i biznesu sportowego spotka się w samym sercu Wrocławia, aby pochylić się nad tematem rozwoju sponsoringu sportowego, wymienić się doświadczeniami i wzajemnie zainspirować.
„Sport For Brands to niepowtarzalna okazja do poznania kulis największych projektów sponsoringowych zarówno z perspektywy sponsora, jak i sponsorowanego. W programie uwzględniono różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz szerokie możliwości. W ciągu jednego dnia nasi eksperci zaprezentują 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu. Ponad 20 praktyków, zdradzi naszym uczestnikom tajemnice sukcesów swoich projektów, podzieli się swoimi przemyśleniami, ale też wnioskami z popełnionych błędów. W programie konferencji przewidzieliśmy również czas na sesję Q&A oraz networking, nie może Was tam zabraknąć!” – czytamy na stronie internetowej Sport Biznes Polska.
Co wyróżnia konferencję Sport For Brands?
- 1. UNIKATOWA TEMATYKA
Jedyna w Polsce konferencja w całości poświęcona tematyce sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych. Głównym założeniem SFB jest propagowanie wiedzy, promocja dobrych praktyk, ale też inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania. Na przykładzie najciekawszych projektów ostatnich miesięcy zaprezentujemy skuteczne i kreatywne sposoby wykorzystania potencjału sponsoringu sportowego w różnych ujęciach.
- 2. PRAKTYCZNA FORMUŁA, TOPOWI EKSPERCI
20 prelegentów i 10 case studies prezentujących przykłady skutecznego i kreatywnego wykorzystanie potencjału sponsoringu sportowego. W ciągu jednego dnia na scenie Sport For Brands wystąpią wspólnie eksperci reprezentujący największe marki sponsorujące sport oraz przedstawiciele sponsorowanych podmiotów. To niepowtarzalna okazja do poznania kulis pracy nad największymi projektami z dwóch perspektyw, poznania nowych trendów, dobrych praktyk i skutecznych narzędzi, a przy okazji pogłębienia interesujących tematów podczas sesji Q&A czy rozmów kuluarowych.
- 3. NETWORKING I INTEGRACJA
Każde nasze wydarzenie to okazja do rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji nie tylko poprzez udział w wystąpieniach, ale też wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. 4 czerwca we Wrocławiu ponownie zagoszczą przedstawiciele środowiska sportowo-biznesowego z całej Polski, aby wspólnie pochylić się nad tematem rozwoju sponsoringu sportowego. Dzięki dedykowanej przestrzeni networkingowej oraz możliwości umawiania spotkań 1:1, nasi uczestnicy będą mieli okazję nie tylko spotkać znajomych z branży, ale przede wszystkim rozszerzyć swoją sieć kontaktów. To miejsce nie tylko dla „największych”, ale również dla mniejszych podmiotów, które obecnością podczas SFB, mają szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją rolę w ekosystemie sportowym.
- 4. WSPÓŁPRACA SPORTU Z BIZNESEM
Konferencja Sport For Brands to doskonałe miejsce, zarówno dla tych, którzy dopiero chcieliby rozpocząć swoją przygodę ze sponsoringiem, jak i tych, którzy pierwsze kroki mają już dawno za sobą, ale szukają inspiracji i motywacji. Podczas wydarzenia pokażemy, czego oczekują marki, jakie są ich cele i potrzeby, ale też jak skutecznym narzędziem może być sponsoring sportowy i jakie korzyści za sobą niesie. Do współpracy zaprosiliśmy podmioty, które mogą pochwalić się najciekawszymi i najbardziej skutecznymi projektami. Przed naszymi uczestnikami uchylą rąbka tajemnicy, pokazując nie tylko efekty swoich działań, ale też trudności, z jakimi się mierzyli i wnioski wyciągnięte z popełnionych błędów.
- 5. NAJWYŻSZE STANDARDY
Na każdym etapie przygotowania konferencji stawiamy na wysoką jakość, zarówno w kwestiach merytorycznych, jak i organizacyjnych. Dzięki współpracy z profesjonalistami możemy dostarczać naszym uczestnikom doświadczeń na najwyższym poziomie. Co czeka Was podczas konferencji Sport For Brands? Światowej klasy obiekt konferencyjny w samym centrum Wrocławia, wysokiej jakości oprawa wizualna i dźwiękowa, ponad 500 przedstawicieli środowiska z całej Polski, a na naszej scenie praktycy z wieloletnim doświadczeniem w branży, dzielący się swoimi tajnikami sukcesu.