El Clasico nie zawiodło. Znamy dane oglądalności
Z informacji opublikowanych przez dziennikarz Mariusza Wójcickiego, który powołał się na dane "Nielsena" wynika, że sobotni mecz Realu Madryt z Barceloną w Eleven Sports obejrzało 450 tys. widzów w Eleven Sports, a w Canal + 359 tys.
Mariusz Wójcicki na portalu „X” przekazał dane opublikowane przez „Nielsen Audience Meauserement„, dotyczące oglądalności piłkarskiego klasyku. Liczby dotyczą tylko widzów, którzy spotkanie obejrzeli w telewizji. Ta publiczność, która ten prestiżowy mecz zobaczyła w wersji mobilnej, nie została na ten moment jeszcze szczegółowo ujawniona. Eleven na portalu „X” potwierdziło średnią oglądalność minutową tego piłkarskiego spektaklu.
Przedstawione liczby pokazują, że najważniejszy ligowy mecz na świecie cieszy się cały czas ogromnym zainteresowaniem kibiców. Ogólny zasięg według danych „Nielsena” wyniósł 1,28 %. Studio w przerwie meczu oglądało na antenie Eleven Sports 347 324, a zasięg był na poziomie 370 202. Udział w widowni kolejno w trakcie meczu jak i w przerwie wyniósł 1,28 i 1,02 %.
„El Clasico” ostatecznie zakończyło się rezultatem 3:2 dla gospodarzy z Madrytu i obfitowało w duże emocje do ostatniego gwizdka sędziego.
Wyniki oglądalności wczorajszego mega meczyku, za Nielsenem (oglądalność telewizyjna, kabel +sat, bez online)
Eleven – 437 tys
Canal+ – 359 tysp.s. zmiana Lewandowskiego nie wpłynęła w żaden sposób na dalszą oglądalność 🙂
— Mariusz Wójcicki (@m_wojcicki) April 22, 2024
Dziękujemy! 😍 pic.twitter.com/pKxoZWbiS8
— ELEVEN SPORTS PL (@ELEVENSPORTSPL) April 22, 2024
fot. LaLiga.com