Oryginalna kampania „Ponadczasowe hity budowlane”
Producent chemii budowlanej FAST zaprezentował niezwykle oryginalną kampanię. „Ponadczasowe hity budowlane” łączą światy żużla i muzyki!
Żużlowcy Falubazu Zielona Góra pojawili się na najbardziej kultowych okładkach płyt. Nowa kampania „Ponadczasowe hity budowlane” organizowana przez FAST sprawiła, że sportowcy mogą poczuć się jak największe gwiazdy muzyki. Trafienie na okładkę ulubionego albumu to niewątpliwie ciekawe uczucie.
Mowa tu o okładkach takich jak: Nevermind – Nirvany, Abbey Road The – Beatles, Wish You Were Here – Pink Floyd i Purple Rain – Prince’a.Na okładkach tych klasyków w nieco alternatywnej wersji pojawili się Jarosław Hampel, Jan Kvech, Rasmus Jensen oraz Przemysław i Piotr Pawliccy.
Co ciekawe, kampania nie ma miejsca tylko w przestrzeni internetowej. Banery z takimi właśnie zdjęciami można zobczyć w różnych najbardziej rozpoznawalnych lokalizacjach w Zielonej Górze. Musimy przyznać, że to bardzo interesujący pomysł, który zasługuje na uwagę. Kibice na pewno są pod wrażeniem działań Falubazu Zielona Góra i firmy FAST.
Nowa kampania „Ponadczasowe hity budowlane” producenta chemii budowlanej FAST zaskakuje i bawi. W oryginalny sposób nawiązuje do legendarnych okładek płyt muzycznych. W rolę głównych bohaterów wcielili się żużlowcy zielonogórskiego Falubazu.
Więcej: https://t.co/yGnw1fNk5N pic.twitter.com/TUu4K6lnYK— Falubaz Zielona Góra 💛💚 (@FalubazZG) April 19, 2024