Identyfikacja graficzna PKO BP Ekstraklasy z Golden Muse Awards!
Przygotowana we współpracy Ekstraklasy Live Park, Ekstraklasy SA i dostawcy United Senses odświeżona identyfikacja graficzna widoczna przy meczach najlepszej sportowej ligi w Polsce została uhonorowana zdobyciem Golden Muse Awards.
Z sezonu na sezon mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy nabierają efektowniejszego wymiaru dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych. Wpływają one na atrakcyjność rozgrywek, co także jest dostrzegane przez niezależnych obserwatorów.
– Bardzo cieszymy się z tej nagrody. To kolejny dowód naszej wspólnej pracy przy integracji wizualnej PKO Bank Polski Ekstraklasy. Chcemy, aby każdy kolejny sezon był unifikowany w wyjątkowy sposób. Już teraz pracujemy nad wprowadzeniem kolejnych niespodzianek dla widzów w następnym sezonie – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży.
Wykorzystanie trendów panujących w Europie przy dbaniu o pełną spójność identyfikacji sprawia, że możliwa jest integracja wszystkich 18 klubów grających w PKO Bank Polski Ekstraklasie z dynamicznym i harmonijnie uporządkowanym systemem wizualnym na wielu platformach. Motyw dźwiękowy w nagrodzonej identyfikacji nawiązywał do elektryzującej atmosfery stadionu, podnosząc ogólną jakość prezentacji. Celem tej zmiany było zwiększenie zaangażowania kibiców, oddając przy tym ich ducha i pasję do polskiego futbolu.
MUSE Creative Awards to międzynarodowa platforma nagród reklamowych, gdzie doceniane są projekty, reklamy i działania w mediach cyfrowych. Nagradzani są artyści, projektanci i profesjonaliści z branży cyfrowej z całego świata.