FIFA planuje strategię na mundial ze swoimi partnerami
FIFA zorganizowała spotkanie, gdzie zostali zaproszeni wszyscy partnerzy najbliższych mistrzostw świata w piłce nożnej. Zaproszeni goście debatowali z przedstawicielami światowej federacji piłkarskiej na temat strategii na ten wielki turniej.
Najbliższe mistrzostwa świata w piłce nożnej odbędą się dopiero w 2026 roku, ale już teraz trwają niezbędne przygotowania. Gospodarzami imprezy będą Stany Zjednoczone, Kanada i USA. FIFA zapowiada, że będzie to największe sportowe wydarzenie.
W Miami na Florydzie odbyło się spotkanie, gdzie zjawiło się ponad 120 uczestników z przewodnich partnerów komercyjnych zbliżającego się turnieju, a do tego oczywiście najważniejsi przedstawicieli FIFA. Sama organizacja opisuje to spotkanie jako omówienie, planowanie tego jak zrealizować największy turniej sportowy w historii, które rozpocznie się za nieco ponad dwa lata. Wszystko musi być gotowe z odpowiednim wyprzedzeniem.
Partnerami komercyjnymi uczestniczącymi w tym spotkaniu: adidas, The Coca-Cola Company, Hyundai Motor Group, Qatar Airways, Visa, AB InBev, McDonald’s, Unilever i Panini. To tylko największe marki, które już teraz wspierają działania wokół mundialu 2026.
Podczas wydarzenia główne role odgrywali między innymi Dyrektor biznesowy FIFA Romy Gai i dyrektor operacyjny mistrzostw świata FIFA Heimo Schirgi. Ci panowie rozpoczęli wspólne rozmowy na najważniejsze tematy dotyczące budowania strategii na najbliższy czas.