Wiemy, w jakich strojach Barcelona zaprezentuje się na El Clasico
Piłkarze Barcelony w meczu z Realem Madryt będą mieć na sobie wyjątkowe koszulki z logiem kolumbijskiej piosenkarki Karol G. Charakterystyczne logo w kształcie serca widnieć będzie na stroju klubu z Katalonii.
Z „sercem” KAROL G kobieca drużyna Barcelony zagra już 13 kwietnia w meczu przeciwko drużynie Villarealu. Piłkarze Dumy Katalonii w stroju powstałym we współpracy z platformą „Spotify” pojawią się 21 kwietnia podczas niedzielnego „El Clasico„.
Artystka pochodząca z Medellin, z Kolumbii jest obecnie jednym z największych nazwisk sceny muzycznej w Ameryce Południowej i zwyciężczynią jednej nagrody Grammy i pięciu nagród „Latin Grammy„.
Kolumbijka po oficjalnym ogłoszeniu dołączyła tym samym do Drake’a, Rosalie i muzyków z grupy z Rolling Stones, którzy wcześniej pojawili się na koszulkach katalońskiej drużyny.
– Symbol serca reprezentuje to, co nazywamy stylem „Bichota„, momentem w życiu, w którym znalazłam siłę, odporność i wsparcie. Podziękowania dla Spotify i Barcelony. Zobaczę na koszulce swoje logo i to jest naprawdę inspirujące – powiedziała Karol G.
– Zmiana logo na koszulce stała się jednym z najbardziej kultowych i udanych elementów relacji między Barcą a Spotify. Tym razem wybór tak znanego artysty, jak KAROL G pomaga nam, wraz ze Spotify, tworzyć synergie poza sportem i łączyć się z nowym pokoleniem fanów Barcy na całym świecie – w takich słowach odniósł się wyboru właśnie tej artystki Juli Guiu, wiceprezydent ds. marketingu FC Barcelony.
– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy świętować niesamowity sukces KAROL G poprzez kultową koszulkę Barcy. Jej muzyka inspiruje wyjątkową pasję podobną do pasji klubu piłkarskiego i to niesamowite, że możemy połączyć te dwie rzeczy. Jako największa latynoska artystka na Spotify i pionierka w swojej dziedzinie, wiedzieliśmy, że KAROL G jest idealnym partnerem do zespołu Barcelony – powiedział Marc Hazan, wiceprezes Spotify ds. sponsoringu i marketingu.
🧜♀️ @karolg to be the next artist on the barça shirt with @spotify
— FC Barcelona (@FCBarcelona) April 12, 2024