Hurkacz nowym ambasadorem Waterdrop. Finisz rundy inwestycyjnej z przytupem
Marka Waterdrop właśnie zamknęła rundę inwestycyjną, w wyniku której to właśnie najlepszy polski tenisista stał się nowym ambasadorem globalnej firmy.
Tym samym polski tenisista, aktualnie numer dziesięć światowego rankingu dołączył do innych znanych w świecie tenisa m.in. Taylora Fritza, Camerona Norrie, Eliny Switoliny czy Andrieja Rublewa.
Marka Waterdrop jest austriackim liderem marki napojów. Misją płynącym z DNA firmy jest zachęcanie innych do regularnego nawadniania i dbania o ekologię Powstała w 2016 roku. Firma swoje oddziały ma zarówno w Europie jak również w Azji i Ameryce.
„Waterdrop” jest producentem chociażby butelek wielokrotnego użytku czy tabletek rozpuszczalnych niezawierających cukru ani konserwantów.
– Bardzo cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo z tak wybitnym sportowcem, jakim jest Hubert Hurkacz. To wzór do naśladowania zarówno na korcie, jak i poza nim. Dodatkowo możemy pochwalić się rozpoczęciem współpracy z innymi czołowymi zawodnikami ATP oraz WTA. Jest to dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie, że tak znaczące postacie ze świata tenisa decydują się na wspieranie naszej misji. To potwierdzenie, że nasze zaangażowanie w promowanie zdrowego i zrównoważonego nawadniania się znajduje poparcie w autentycznych wartościach naszych partnerów, którzy podzielają nasze ideały – tak dołączenie do grona globalnych reprezentantów marki skomentował jej dyrektor zarządzający, Martin Donald Murray.
Przypomnijmy, że ATP i WTA z Waterdrop nawiązało współpracę partnerską na początku 2023 roku. Od tego momentu łącząc wspólnie siły, organizacje dbają o lepszy i przyjemniejszy do życia świat.