31.03.2024 07:06

Kampania adidas Originals. Powrót do przeszłości

Adidas pokazał nową kampanię adidas Originals. Kampania uszczęśliwi wszystkich tych, którzy tęsknią z dawnymi modelami butów marki. Jest sentymentalnym powrotem do klasyki.

Udostępnij
Nowa kampania Adidasa. Powrót do klasyki.

W najnowszej kampanii marki możemy zobaczyć „retro 3„. „1000 back” to sentymentalna podróż do modeli butów pierwotnie przeznaczonych do gry w piłkę nożną takich jak Gazelle, Samba, a Spezial do piłki ręcznej. Szybko jednak każdy z nich stał się stałym elementem lifestyle’u.

Adidas łączy poprzez tę kampanię przeszłość i teraźniejszość, które jako całość tworzą niepowtarzalną historię.

Kolekcja butów jest już dostępna od 26 marca w sklepach stacjonarnych i internetowych adidas. Wszystkie modele z „Originals„, które swój początek miały w 20 wieku, a renesans w 21 wieku cały czas cieszą się niesłabnącą popularnością i miłym odbiorem u miłośników sneakersów.

Udostępnij
Jakub J

Jakub J