14.03.2024 15:37

Blisko 600 tysięcy uczestników projektu „Zimowy PGE Narodowy w Trasie”

W ramach trzeciej edycji "Zimowy PGE Narodowy w Trasie" przejechał ponad 4,5 tys. km i odwiedził aż 16 miast w całej Polsce. W czasie dwóch miesięcy blisko 600 tysięcy osób skorzystało z bezpłatnych lekcji jazdy na łyżwach, dedykowanych sportowych atrakcji i konkursów z nagrodami na lodzie. Sponsorem tytularnym projektu jest PGE Polska Grupa Energetyczna.

Podsumowano akcje Zimowy PGE Narodowy

W ramach projektu pod hasłem „Czas na łyżwy”, przez dwa dni w każdej z 16 lokalizacji na taflach lodowisk młodsi i starsi mogli skorzystać z przygotowanych aktywności. Dostępne były bezpłatne szkolenia z wykwalifikowaną kadrą instruktorską w ramach cykli tematycznych: Poranki dla dzieci z PGE, Trening łyżwiarski dla młodzieży i dorosłych, Disco Lodowisko z 4FUN.TV, animacje w strefie zabaw, rozgrzewki z układami choreograficznymi, kolorowanki dla dzieci, a także łamigłówki i konkursy z nagrodami czy popularne tworzenie gifów.

W ramach projektu odbyło się 96 godzin zajęć jazdy na łyżwach dla amatorów łyżwiarstwa w różnym wieku. Wszystkie zajęcia prowadzone były przez profesjonalnych trenerów.

W 2024 roku „Zimowy PGE Narodowy w Trasie” odwiedził: Warszawę, Świdnicę, Siedlce, Białystok, Opole, Lublin, Giżycko, Gdańsk, Dębicę, Krosno, Łódź, Kielce, Skarżysko-Kamienną, Toruń, Bydgoszcz i Gorzów Wielkopolski.

PGE Polska Grupa Energetyczna od lat angażuje się w działalność sportową. Jako największy sponsor polskiego łyżwiarstwa wspiera i jest partnerem Polskiego Związku Łyżwiarstwa Figurowego oraz Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego. Wie również, że aktywność fizyczna wśród dzieci jest ważna nie tylko latem, ale także zimą. Dlatego, chcąc zachęcić jak najszersze grono osób do aktywności sportowej i promocji zdrowia, wspiera projekt „Zimowy PGE Narodowy w Trasie”, jednocześnie promując łyżwiarstwo amatorskie w Polsce. Grupa PGE od 2018 r. systematycznie działa na rzecz popularyzacji tej dyscypliny sportu.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing