14.03.2024 12:55

Krajowa Grupa Spożywcza partnerem Pogoni Szczecin

Marka Polski Cukier dołączyła do granatowo-bordowej drużyny jako partner Pogoni Szczecin – poinformował czołowy klub PKO BP Ekstraklasy w mediach społecznościowych.

Marka Polski Cukier została partnerem Pogoni Szczecin

Krajowa Grupa Spożywcza S.A., właściciel marki Polski Cukier, jest bardzo aktywna gospodarczo na terenie województwa zachodniopomorskiego. Partner Pogoni współpracuje również z wieloma plantatorami z regionu. Wspiera także lokalne inicjatywy związane ze szkoleniem dzieci i młodzieży. Od ponad dziesięciu lat sponsoruje Zakładowy Klub Sportowy „Kluczevia”, w którym trenuje około 140 chłopców w różnym wieku, którzy aktywnie uczestniczą w treningach, turniejach i rozgrywkach mistrzowskich.

Współpraca z Pogonią Szczecin, jako partner klubowej Akademii, jest naturalnym następstwem wieloletniej działalności Krajowej Grupy Spożywczej w tym regionie. Akademia Pogoni Szczecin to jedna z najlepszych i najszybciej rozwijających się akademii w Polsce. Pogoń Szczecin to jedna z najpopularniejszych drużyn w Polsce, zatem decyzja o współpracy jest korzystnym krokiem w kierunku podnoszenia rozpoznawalności marek Krajowej Grupy Spożywczej i Polski Cukier.

Krajowa Grupa Spożywcza S.A. to jeden z największych polskich producentów żywności. W skład Grupy Kapitałowej KGS S.A. wchodzi osiem cukrowni, 14 spółek oraz ponad 40 tys. ha gruntów wykorzystywanych do produkcji rolnej. Zgodnie z założeniami strategii, Krajowa Grupa Spożywcza S.A. funkcjonuje w następujących segmentach: cukrowym, nasienno-rolnym, skrobiowym, zbożowo-młynarskim i spożywczym. Przy czym Spółka najmocniejszą pozycję zajmuje na rynku cukru, na którym jej udział wynosi 40 proc. Spółka dąży do tego, by oddziaływać na wybrane rynki rolne w podobny sposób, jak w przypadku buraka cukrowego, gdzie jest wyznacznikiem cen skupu. Jej misja polega na tym, by wykorzystując potencjał najlepszych krajowych płodów rolnych, produkować żywność wysokiej jakości, tym samym zapewniając zbyt polskiemu rolnictwu.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing