Czas na Miami Open. Historyczna liczba sponsorów turnieju
Rywalizacja najlepszych tenisistów na obiekcie Hard Rock Stadium w Miami zbliża się wielkimi krokami. Prestiżowy turniej w Miami zacznie się już 17 marca, a zakończy 31. Sunshine Double, jak nazywany jest czas w kalendarzu, kiedy tenisiści przenoszą się kolejno do Indian Wells i Miami, przyciąga co roku tłumy kibiców, jak i sponsorów. W tym roku liczba tych drugich jest rekordowa.
Jak poinformowali organizatorzy turnieju, w imprezę zaangażuje się aż 32 sponsorów i jest to największa liczba w historii.
Z kilkoma największymi i najważniejszymi partnerami takimi jak Betway, Emirates czy Hologic współpraca trwa już od 2015 roku.
Najbliższa edycja Miami Open zyska jednak dziesięciu nowych partnerów. Aż 20 z nich wróci do turnieju po latach przerwy
Debiutantami w tym roku będą takie marki jak chociażby : Longi, La Roche-Posay czy Moroccanoil. Wszystkie te trzy firmy są czołowymi przedstawicielami branży beauty na świecie, z najlepszym asortymentem produktów do pielęgnacji skóry i twarzy.
ONE MORE DAY. pic.twitter.com/Ic801cgWDl
— Miami Open (@MiamiOpen) March 16, 2024
– Jesteśmy zachwyceni tym, że możemy powitać 10 nowych sponsorów tegorocznego turnieju Miami Open i szczególnie zadowoleni z ponad 20 partnerów powracających, co pokazuje jakie wzajemne korzyści i doświadczenia odnaleźliśmy na przestrzeni lat trwania turnieju. Zobowiązanie naszych wszystkich sponsorów w dostarczeniu najlepiej zanurzonego w kulturze festiwalu tenisa w kalendarzu z najlepszej jakości jedzeniem i napojami daje nam pewność, że to będzie jak dotychczas najlepsza i najchętniej odwiedzana edycja. – powiedział Josh Ripple, starszy wiceprezes w firmie IMG.
Znakomite doświadczenia kulinarne będzie dostarczać w tym roku ponad 30 barów i restauracji w Miami znanych z najwyższej jakości obsługi.