11.03.2024 12:50

Hołowczyc i Małysz reklamują piwo bezalkoholowe Tyskie

W poniedziałek 11 marca marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna sezon 2024 silną kampanią bezalkoholowego wariantu. Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe.

Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w reklamie piwa bezalkoholowego Tyskie

Głównymi nośnikami kampanii są spoty reklamowe o tematyce motoryzacyjnej, które będą emitowane w telewizji i Internecie. W ten sposób Tyskie otwiera nowy rozdział w rozwoju platformy komunikacyjnej marki – Jesteśmy na TY.

Do naszego świata zapraszamy wszystkich zmotoryzowanych: zawodowych i amatorów kierowców, motocyklistów, pasjonatów, konstruktorów, garażowych majsterkowiczów, gadżeciarzy, bo wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na Ty – bez względu czym jeżdżą – mówi Łukasz Kling, brand manager Tyskie. Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc są mocną parą, która mogłaby reprezentować Polskę w międzynarodowych rajdach. Obaj startowali w Dakarze. Wybitni kierowcy, mimo różnych ścieżek kariery, spotykają się w świecie Tyskie Zero – dodaje.

Adama Małysza i jego wybitne osiągnięcia w skokach narciarskich zna każdy. Skoczek z Wisły jest również cenionym kierowcą rajdowym. Wspólna pasja stawia go w jednej linii z wielokrotnym medalistą wyścigów rajdowych – Krzysztofem Hołowczycem, stałym ambasadorem Tyskiego Zero. Seria spotów z ich udziałem pokazuje, że mimo różnic, kierowcy mogą być ze sobą na Ty. Tyskie Zero jest symbolem większej idei – pokazuje, że dzielące nas różnice można przezwyciężać, szukać wspólnego mianownika.

Cieszę się, że spotykamy się z Krzyśkiem jako ambasadorzy Tyskiego Zero, by dzielić się z innymi miłośnikami motoryzacji naszą pasją i dobrymi praktykami. Wzajemna uprzejmość na drodze, zaraz po bezpiecznym i odpowiedzialnym prowadzeniu, to mądry postulat. Kierowcy, bądźmy na Ty od Zera – apeluje Adam Małysz.

Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith. Identyfikacja wizualna: agencja BNA

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing