07.03.2024 11:18

Specjalne promocje dla Pań z okazji Dnia Kobiet od świata sportu

Specjalnie z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet postanowiliśmy zebrać dla Was najlepsze akcje marketingowe w polskich klubach sportowych. Kto przygotował najlepszą promocję na 8 marca?

Sportowy Dzień Kobiet

Nasze zestawienie okazji na Dzień Kobiet rozpoczniemy od koszykówki. Polonia Warszawa zaprasza wszystkie Panie na mecz z drużyną ENEA Basket Poznań. Dla nich wejście będzie w pełni bezpłatne.


Takie same działania podejmują też kluby piłkarskie. Znicz Pruszków poinformował, że bilety dla kobiet będą bezpłatne. Już w ten piątek, dokładnie 8 marca rywalem pierwszoligowca będzie Bruk-Bet Termalica Nieciecza.


Każda Pani, która chciałaby obejrzeć mecz Zawisza Bydgoszcz – Unia Solec Kujawski, również może zrobić to za darmo. Wszystkie stadiony w Polsce mogą być tego dnia zapełnione przez kobiety.


Tak, jak wspominaliśmy już wcześniej, Stal Mielec była jednym z pierwszych klubów, który rozpoczął swoje działania związane z Dniem Kobiet w tym roku.


Z kolei w Lublinie będzie można kupić bilet o połowę tańszy.


Arka Gdynia zaprasza wszystkie kibicki, które mogą wejść na stadion za symboliczną złotówkę.


Wisła Kraków stawia na liczne promocje w swoim sklepie z koszulkami i innymi gadżetami dla fanów.


Z inicjatywą wyszedł również Start Lublin. Klub koszykarski zaprasza wszystkie Panie na mecz z Anwilem Włocławek.

Górnik Łęczna także postanowił sprzedawać wszystkie bilety dla kobiet jedynie za symboliczną złotówkę.


PZPN również postanowił sprawić prezent na Dzień Kobiet. Z tej okazji w ich sklepie internetowym wystartowały spore promocje. Panie mogą otrzymać 20% zniżki na cały asortyment Sklepu Kibica.

Jak widać, wiele klubów wymyśla najróżniejsze akcje marketingowe związane z wydarzeniem 8 marca. Oferty tematyczne dotyczące danych dni w roku to niewątpliwie świetne okazje do promocji i zbliżania się do fanów. Kluby chcą, aby kibice spędzali także te szczególne dni na trybunach. Ciekawe, w jakim stopniu wszystkie wskazane pomysły wpłyną na frekwencję na stadionach i innych arenach sportowych zmagań.

Udostępnij
Jakub Kleczkowski

Jakub Kleczkowski