29.02.2024 15:56

InPost partnerem rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym

Marka InPost, jeden z największych mecenasów polskiego sportu, została oficjalnym partnerem trzeciej edycji rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanego przez portal SportMarketing.pl.

InPost został partnerem rankingu TOP50 Kobiet

Jako InPost nie tylko wspieramy sport, ale również kobiety w różnych dziedzinach życia. Cenimy wartości płynące ze sportu, wytrwałość, zdrową rywalizację i zasadę fair play, co sprawia, że angażujemy się w promowanie równości płci także na boiskach i arenach sportowych. Dla nas osiągnięcia sportowe każdego zawodnika, bez względu na płeć, są ogromną inspiracją i motywacją. Wierzymy, że wspierając kobiety w sporcie i za kulisami sportu, otwieramy im drogę do równych szans i możliwości, zarówno na arenach sportowych, jak i w życiu prywatnym – powiedziała Karolina Podgórska, dyrektor komunikacji marketingowej w InPost.

InPost od 2022 roku jest strategicznym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Od wielu lat wspiera również sportowców indywidualnych m.in. Wojciecha Nowickiego i Konrada Bukowieckiego. Ponadto Grupa InPost została niedawno ogłoszona oficjalnym partnerem wyścigu kolarskiego Tour de France, klubu piłkarskiego Newcastle United i drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa.

Karty w plebiscycie zaczniemy odkrywać już w poniedziałek 4 marca. Wtedy opublikujemy kolejność miejsc 50–41. W kolejnych dniach na portalu SportMarketing.pl, a także w naszych mediach społecznościowych informować będziemy o następnych pozycjach. W piątek 8 marca, w ten wyjątkowy dla kobiet dzień poznamy najlepszą dziesiątkę, a także zwyciężczynię naszego plebiscytu.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing